نمای کرتین وال مرکز جدید لوکاس فیلم

  • چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 10:53

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت معماری آئِداس ساختمان شرکت لوکاس فیلم در سنگاپور را اجرا کرده است. این ساختمان که توسط اندرو برومبرگ (Andrew Bromberg) طراحی گردیده است به عنوان مرکز اصلی کمپانی والت دیزنی در جنوب شرق آسیا عمل خواهد نمود و فضای کاری مطلوبی را برای تیم‌های انیمیشن سازی لوکاس فیلم سنگاپور فراهم خواهد کرد.
نمای کرتین وال مرکز جدید لوکاس فیلم

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: ساختمان توسط شیشه چند لایه ایِ بسیار پیشرفته پوشانده شده است که به نور خورشید اجازه می دهد تا به داخل نفوذ کند درحالی‌که دریافت انرژی گرمایی آن را محدود می نماید. یک لایه بسیار نازک از فلز آهن روی لایة شیشه ای-فلزی قرار گرفته است که باعث می شود ساختمان از بیرون نمایی آیینه ای داشته باشد. همچنین این لایه باعث می شود نور به میزان بهینه وارد ساختمان شود.

ساختمان لوکاس فیلم در سنگاپور از نمایی دیگر







سقف منحنی شکل، محوطه بزرگ باغ را پوشش می دهد که از فضایی متفاوت و هیجان انگیز تشکیل شده است و برای کارهای خلاقانه بسیار مناسب است. شاخ و برگ پر پشت درختان به نمای بیرونی ساختمان جانی تازه می بخشد و فضایی همانند فضای ساخت یک فیلم را تداعی می کند. برای اینکه امنیت و حریم خصوصی بهبود یابد، ساختمان در سطحی بالاتر از سطح زمین ساخته شده است.



تعداد بازدید : 1554

ارسال نظر

ارسال