نمایشگاه آثار ساخته نشده معماران زاها حدید همزمان با فستیوال معماری لندن 2017

  • چهارشنبه 31 خرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: در طول فستیوال معماری لندن 2017، گالری زاها حدید با نمایش مجموعه ای منتخب از طرح های محقق نشده با نام "زد اچ اِی ساخته نشده" (ساخته نشده های معماران زاها حدید) درهای خود را گشوده است. از برجی هرگز دیده نشده تا مدل هایی از استادیومی پیچیده، این گالری تحقیقات پیوسته ی طراحی معماران زاها حدید که به آزمایش و تکامل اختصاص یافته را نمایش می دهد.
نمایشگاه آثار ساخته نشده معماران زاها حدید همزمان با فستیوال معماری لندن 2017

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از سایت معماری اتوود در طول فستیوال معماری لندن 2017، گالری زاها حدید با نمایش مجموعه ای منتخب از طرح های محقق نشده با نام "زد اچ اِی ساخته نشده" (ساخته نشده های معماران زاها حدید) درهای خود را گشوده است. از برجی هرگز دیده نشده تا مدل هایی از استادیومی پیچیده، این گالری تحقیقات پیوسته ی طراحی معماران زاها حدید که به آزمایش و تکامل اختصاص یافته را نمایش می دهد.تقریباً همچون یک خط زمانی از رشد، این نمایشگاه پیشرفت اجندای طراحی پارامتریک شناخته شدة آن ها را برجسته می نماید؛ همان طور که انطباق آن در پروژه هایی با مقیاس های متفاوت را. این رویکرد جامع و جمعی، درک، حساسیت فضایی، پرداخت متریال ها و پارامترهای دیگری را به عنوان هسته ی محرک این سبک در نظر می گیرد.

با صدها طرح تحقق نیافته و هرگز دیده نشده، این نمایشگاه یک درون بینی نادر از آثار متدام معماران زاها حدید است. این گالری شامل تمامی نمونه کارها به صورت کامل می شود؛ از طرح های جامع، ویلاها، استادیوم ها، پوسته ها، حباب ها، غلاف های دوار، لایه بندی ها و انباشت ها و فرسایش ها و کنده کاری ها.

با این حال، در این خط سیر زمانی، پروژه ی برج ها و مگا آتریوم ها، نمایشی قابل توجه از توسعه ی طراحی و آزمایش های بدون وقفه این شرکت را ارائه می کنند. پرسش های مداوم از خود و باز اختراع پارامتریکیسم به یک تایپولوژی تازه میان بلندمرتبه ها و در نتیجه وُیدهای مرکزی رسیده است. استفاده از ابزارهای پیچیده جهت ارائه برج های منحصر بفرد، چندمنظوره و انعطاف پذیر، این طرح ها را از بافت شهری خود تا حد زیادی متفاوت می کند.

همراه با فستیوال معماری لندن 2017، که از روز 1 ژوئن افتتاح و تا روز 30 ام این ماه ادامه دارد؛ این نمایشگاه آغاز و تا 18 آگوست 2017 ادامه خواهد داشت. گالری زاها حدید از ساعت 1 الی 6 عصر برای عموم قابل بازدید خواهد بود.

با جشنواره لندن معماری 2017 در حال اجرا از 1ST  ژوئن 30th ، به "ZHA " ساخته نشده نمایشگاه گسترش بیشتر و تا اوت 18 باز است، 2017. گالری زاها حدید را به عموم مردم بین 1-6pm  از دوشنبه تا جمعه در دسترس است.


تعداد بازدید : 1805

ارسال نظر

ارسال