نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در پاکستان با حضور ۱۰ شرکت ایرانی

  • یکشنبه 24 آذر 1398 ساعت 12:44

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان روز شنبه با حضور ۱۰ شرکت از جمهوری اسلامی ایران در شهر بندری «کراچی» مرکز اقتصادی پاکستان در جنوب این کشور آغاز به‌کار کرد.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در پاکستان با حضور ۱۰ شرکت ایرانی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایرنا، این نمایشگاه با حضور «خالد مقبول صدیقی» وزیر ارتباطات پاکستان گشایش یافت و برخی از مقامات ایالتی نیز در روز نخست گشایش نمایشگاه از آن دیدن کردند. در این مراسم «احمد محمدی» سرکنسول ایران در کراچی و «مراد نعمتی زرگران» سرپرست نمایندگان ایرانی و رایزن بازرگانی سابق ایران در پاکستان نیز حضور داشتند.

در این نمایشگاه بین‌المللی ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله شرکت‌هایی از هفت کشور جهان به ویژه ۱۰ شرکت ایرانی آخرین توانمندی‌های خود را در زمینه صنعت ساختمان، ماشین‌آلات مربوط به حوزه ساخت و ساز، طراحی و معماری تولید مصالح ساختمان به نمایش گذاشته‌اند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان علاوه بر جمهوری اسلامی ایران شرکت‌هایی از آلمان، تایلند، چین، ترکیه و پاکستان حضور دارند.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در فضایی به مساحت ۸ هزار مترمربع و به مدت سه روز به نمایش می‌گذارند.

با توجه به اینکه پاکستان هشتمین شریک صادراتی ایران است و مصالح ساختمانی به ویژه کاشی و سرامیک از مهم‌ترین اقلام صادراتی کشورمان است، حضور شرکت‌هایی ایرانی می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای جذب بازار و تقویت صادرات کشور فراهم کند.

همچنین در این نمایشگاه، پاویونی به مساحت ۱۲۳ مترمربع به جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافته است و صنعتگران کشورمان برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان حضور می یابند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز در این کشور است و شرکت کنندگان آخرین فن‌آوری‌ها در زمینه تجهیزات، مواد، خدمات و تکنیک‌ها را به نمایش می‌گذارند.


تعداد بازدید : 551

ارسال نظر

ارسال