نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان برگزار شد

  • یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 13:36

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه در اصفهان برگزار شد. شرکت‌ها و برندهای معتبری از ۱۰ استان کشور در این نمایشگاه حضور داشتند.
نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان برگزار شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه ساختمان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق اصفهان برگزار ‌شد، گفت: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان همزمان با بهره‌برداری از محل جدید برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آغاز گردید که خود نشان از اهمیت این رویداد نمایشگاهی دارد.

علیرضا آموخته با بیان اینکه تکمیل نمایشگاه جدید اصفهان یکی از آرزوهای دیرینه فعالان اقتصادی استان و منطقه مرکزی کشور بوده است، افزود: این نمایشگاه می‌تواند زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در سطح وسیعی از اصفهان و منطقه مرکزی کشور فراهم آورد؛ بر همین اساس، نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان نیز امسال با رویکرد حفظ تولید و صادرات و با تاکید بر اشتغالزایی بیشتر همگام با افزایش تولیدات داخلی برگزار ‌شد و شرکت‌ها توانستند توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.


تعداد بازدید : 400

ارسال نظر

ارسال