نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه (BATIMAT)

  • شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 17:2

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه (BATIMAT) مهمترین نمایشگاه تجاری بین المللی در حوزه صنعت ساختمان است، مکانی که تمامی تصمیم گیرندگان و مدیران پروژه را گرد هم آورده تا در آن به انتخاب شرکاء تجاری جدید، جستجوی کالاها و راهکار های خدماتی برای ساخت و اجرای ساختمان های فعلی و آینده بپردازند.
نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه  (BATIMAT)

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه (BATIMAT) مهمترین نمایشگاه تجاری بین المللی در حوزه صنعت ساختمان است، مکانی که تمامی تصمیم گیرندگان و مدیران پروژه را گردهم آورده تا در آن به انتخاب شرکاء تجاری جدید، جستجوی کالاها و راهکار‌های خدماتی برای ساخت و اجرای ساختمان های فعلی و آینده بپردازند. در سال 2015 سه نمایشگاهBatimat ، Interclima+Elec و Idéobain به هم پیوسته و برای اولین بار شکل امروزی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فرانسه را به عنوان جامع ترین نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن راهکارها وارائه برنامه های آموزشی برای تمام بخش های تشکیل دهنده صنعت ساختمان پدید آوردند. نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه جایگاه خود را به عنوان نمایشگاه پیشرو در صنعت ساختمان سازی و معماری در سطح بین المللی با حضور بیش از 2400 مشارکت کننده فرانسوی و بین المللی و340000 بازدید کننده پیش بینی شده، تداوم خواهد بخشید و به توسعه تعامل میان بخش های متفاوت تجاری و آخرین نوآوری ها خواهد پرداخت.نوآوری ،اطلاع رسانی/آموزش و تجارت سرفصل های کلیدی این دوره از نمایشگاه خواهند بود. نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه با هدف ارائه پاسخ های واقعی به سوالات بازدید کنندگان، فرصت های فراوان برای ایجاد روابط جدید و تبادل اطلاعات و تجربه ای منحصر به فرد با شکلی کاملا متفاوت به بازدید کنندگان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در تاریخ 15 تا 19 آبان‌ماه 96 در مرکز نمایشگاهی Paris Expo Porte De Versailles برگزار می‌شود.

درباره نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه (BATIMAT) بیشتر بدانید!

Batima: تمام ابزار های لازم را برای اجرای یک پروژه ساختمانی موفق فراهم در اختیار شما قرار خواهد داد.

مهمترین نمایشگاه تجاری بین المللی در حوزه صنعت ساختمان است، مکانی که تمامی تصمیم گیرندگان و مدیران پروژه را گرد هم آورده تا در آن به انتخاب شرکاء تجاری جدید، جستجوی کالاها و راهکار های خدماتی برای ساخت و اجرای ساختمان های فعلی و آینده بپردازند

Interclima+Elec: راحتی و نهایت بهره برداری از انرژی

تمامی تصمیم گیرندگان کلیدی این صنعت و فعالان حرفه ای نصب وتأسیسات را گرد هم می آورد تا به انتخاب شرکاء تازه و جستجوی راهکار های افزایش بهره برداری از انرژی،انرژی های تجدیدپذیر،آسایش حرارتی و راهکار های هوشمندانه برای ساختمان های مسکونی و تجاری بپردازند.

Idéobain: راهکارهای جامع برای ساخت و طراحی حمام و دستشویی

مکانی است رای گردهمایی تصمیم گیرندگان این حوزه برای اتنخاب و یا ارائه راهکار ها و نوآوری‌ها در زمینه طراحی و بازسازی حمام و دستشویی.

مشارکت کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه (BATIMAT):

  • بنا و پوشش
  • تجهیزات چوبی و بست ها
  • ماشین آلات کارگاهی و ابزار های ماشینی
  • اتصالات درونی و بیرونی
  • تجهیزات و ابزارهای کارگاه - وسایل نقلیه و تجهیزات
  • فناوری های دیجیتالی و جدید
  • خدمات و سازمان های حرفه ای

مزایای مشارکت درنمایشگاهBATIMAT؟

با حضور در BATIMAT بازدهی فروش خود را طی 5 روز به حداکثر برسانید.

نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه، BATIMAT، یکی از مهمترین نمایشگاه های تجاری و بین‌المللی است که چندین بخش تخصصی را همزمان پوشش می دهد. مکانی که تصمیم گیرندگان و فعالان حرفه ای صنعت ساختمان سازی را گرد هم آورده تا به انتخاب راهکارهای نوآورانه برای ساخت و اجرای ساختمان های آینده و فعلی بپردازند.

نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه با هدف ترویج و توسعه و یا پرده برداری اختصاصی از نوآوری‌ها در حضور تصمیم گیرندگان متخصص بازار صنعت ساختمان در فرانسه و دیگر نقاط جهان برگزار خواهد شد.

LE MONDIAL DU BÂTIMENT  در یک نگاه:

  • 3  رویداد پیشتاز در یک مکان
  • 2436  غرفه دار (51% بین المللی)
  • 340000  بازدیدکننده پیش بینی شده  (21% بین المللی + 1500 استارتاپ)
  • 200  سخنرانی و کارگاه آموزشی غرفه داران با پذیرش رایگان
  • 70  نماینده بازدیدکننده بین المللی و 180 کشور مشارکت کننده

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.batimat.com مراجعه نمایید.


تعداد بازدید : 3624

ارسال نظر

ارسال