نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در شیراز

  • سه شنبه 30 خرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز مورخ 12تا 16 تیرماه سال جاری با هدف ایجاد فضا و بستر مناسب برای تعامل و ارتباط نزدیک بین تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان و متقاضیان کالا و خدمات برگزار می‌شود.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در شیراز

·         سابقه هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی صنعت ساختمان شیراز

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از پیام ساختمان در سال قبل ( 1395) مدیر عامل نمایشگاه های بین‌المللی فارس در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی در بخش صنعت ساختمان در قالب 220 غرفه خدمات خود را به مخاطبان ارائه نمودند

عبدالناصر اسکندری افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان بخش ساختمان آخرین تولیدات، توانمندی‌ها و فناوری‌های صنعت ساختمان را از پی تا نما به نمایش گذاردند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز به دنبال ایجاد فضا و بستر مناسب برای تعامل و ارتباط نزدیک بین تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان و متقاضیان کالا و خدمات  است. 

اسکندری افزود: وجود ظرفیت‌های بی ‌شمار اقتصادی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن در استان فارس یکی از دلایل مهم برگزاری این نمایشگاه است که تلاش می کنیم با برگزاری نمایشگاههای سال آتی فضای تعامل و رقابت صحیح فعالان بخش های مختلف را فراهم کنیم. 

·         ثبت نام در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز مورخ 12تا 16 تیرماه سال جاری توسط شرکت نمایشگاهی استان فارس برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت ثبت نام و مشارکت می توانند با شماره تلفن های دبیرخانه نمایشگاه 07136212525 تماس حاصل نمایند و جهت دریافت فرم ثبت نام به آدرس سایت زیر مراجعه نمایند.

http://www.farsfair.ir/Contact_Us.aspx


تعداد بازدید : 589

ارسال نظر

ارسال