نکات مهم در هنگام خرید حفاظ پنجره

  • سه شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 15:4

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: زمانی که پنجره بدون حفاظ پنجره باشد، پنجره تبدیل به فضایی خالی می شود؛ بله خالی، خالی از ساکنین آن منزل آنقدر که در پنجره را چهار قفل کنند تا کسی به آنجا قدمی نگذارد
نکات مهم در هنگام خرید حفاظ پنجره

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایسنا بنابر اعلام سایت آهنگر، پنجره بی‌حفاظ دیگر محلی کوچک و دنج برای گردهمایی های کوچک خانوادگی نیست بلکه تنها مکانی برای پایکوبی عنکبوت‌هایی می شود که تارهایشان، با دست و دلبازی در گوشه و کنار آنجا تنیده می شود. چرا؟ به این دلیل که زمانی که پنجره شما حفاظ پنجره نداشته باشد، مکانی بسیار خطرناک می باشد که ممکن است برای ساکنین خطرات جانی و غیرقابل جبرانی در پی داشته باشد.

حضور حفاظ پنجره در پنجره ساختمان ها به شدت ضروری می باشد؛ به خصوص برای خانواده هایی که فرزندان کوچکی دارند. والدین هر چقدر نیز تلاش کنند تا حواسشان کامل به فرزندانشان باشد و لحظه ای از آن ها غافل نشوند، با این حال زمانی پیش می آید که برای لحظه ای هر چند کوچک مجبور می شوند فرزندانشان را تنها بگذارند تا به کارهای ضروریشان برسند. اگر در همین مدت زمان کوتاه تنها در یک صدم ثانیه غفلت از فرزندان، آن ها به سمت پنجره بروند ممکن است صدمات جبران ناپذیری پیش آید. بنابراین حفاظ پنجره از نظر ایمنی بی نهایت حائز اهمیت می باشد. حفاظ پنجره نه تنها برای حفاظت کودکان اهمیت دارد، بلکه برای ایمنی و امنیت والدین نیز نقش قابل توجهی ایفا می کند. حفاظ پنجره همچنین در برابر امنیت و ایمنی حیوانات خانگی شما نیز نقش مؤثری ایفا می کند.

مضاف بر آن در خانه هایی در طبقات پایین تر، امکان دزدی و آمدن دزد از طریق پنجره بسیار زیاد می باشد. بنابراین گذاشتن حفاظ پنجره در پنجره از نظر امنیت منزل و جان در برابر سارقین نیز، نقشی مؤثر و شایان توجه ایفا می کند و امنیت خانه و ساکنانش را افزایش می دهد. می دانید آشکارترین چیزی که موجب می شود خانه برایمان سرشار از حس زندگی و امید شود، چیزی نیست جز حس امنیت. در تمام آدم ها نیاز به حس امنیت وجود دارد. همه ی انسان ها به نقطه ای احتیاج دارند تا حس امنیت را برایشان به ارمغان آورد و به وجودشان تزریق کند تا بلکه حس آرامش در وجودشان جریان پیدا کند.

حفاظ پنجره و حس ایمنی و امنیت

حفاظ پنجره و زیبایی محیط

حفاظ پنجره علاوه بر ایمنی و امنیتی که برای ساکنین مهیا می کند، حس سرزندگی و روح را به خانه و ساکنانش منتقل می کند. پنجره بدون حفاظ را تصور کنید؛ می بینید که چقدر فضایی بی روح و کسل آور را در محیط خانه ایجاد می کند. اما در ذهنتان پنجره ی تصور کنید که با حفاظ پنجره ایمن شده است. روح حلول کرده به محیط را درک می کنید! می بینید که چقدر به پنجره و خانه تان رنگ و روح زندگی و امید تزریق شده است.

نقش حفاظ پنجره در زیبایی پنجره

حفاظ پنجره انواع مختلفی دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهد شد:

حفاظ پنجره پلاستیکی: در ساخت حفاظ پنجره پلاستیکی از کامپوزیت یا وینیل استفاده می شود و در رنگ های متنوعی ارائه می شود. قیمت حفاظ پنجره پلاستیکی به مراتب پایین تر از باقی قیمت حفاظ پنجره ها می باشد.

حفاظ پنجره چوبی: این نرده ها از قدیمی ترین نوع حفاظ پنجره می باشند و قیمت حفاظ پنجره چوبی نسبت به دیگر متریال ها گران تر می باشد.

حفاظ پنجره شیشه ای: این نوع حفاظ پنجره که از نوع شیشه می باشد، ظاهری شفاف و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد و قیمت حفاظ پنجره شیشه ای بسته به نوع شیشه ای که استفاده می شود متفاوت می باشد.

حفاظ پنجره فلزی: این نوع نرده از پرطرفدارترین نوع نرده به دلیل زیبایی و مقاومتی که دارد، می باشد به خصوص به دلیل قیمت حفاظ پنجره فلزی؛ چرا که قیمت حفاظ پنجره فلزی نیز بسیار مناسب می باشد.


تعداد بازدید : 378

ارسال نظر

ارسال