هافمن برای چهارمین بار برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی شد

  • چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 13:0

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هافمن برای چهارمین بار توانست عنوان برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی در بخش دروپنجره یوپی‌وی‌سی دوجداره را از آن خود کند.
هافمن برای چهارمین بار برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی شد

باشگاه در و پنجره و نما- مراسم اختتامیه دهمین جشنواره برند محبوب روز چهارشنبه ۲۱ تیر در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد و تندیس زرین و تقدیرنامه برند محبوب دروپنجره یوپی‌وی‌سی دوجداره در سال 1402 برای چهارمین دوره به شرکت هافمن اهداء شد.

این جشنواره از سوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با هدف برگزاری گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف‌کنندگان برگزار شد که در این دوره 1500 برند حضور داشته و 388750 رای مردمی نیز به ثبت رسید.

در این برنامه مهندس آرمان وهاب‌زاده، مدیر فروش هافمن به نمایندگی از دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن تندیس زرین برند محبوب را از دست برگزارکنندگان جشنواره دریافت کرد.

گفتنی است، هافمن پیش‌ازاین نیز در دوره‌های ششم، هشتم و نهم این جشنواره به‌عنوان برند محبوب در بخش پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی انتخاب شده و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرده بود.


تعداد بازدید : 415

ارسال نظر

ارسال