هتل جدید اورلاندو در آمریکا

  • دوشنبه 23 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: آمریکا در سریع ترین مشارکت خود اقدام به طراحی هتلی در اورلاندو به عنوان یک مرکز اجتماعی جدید، با مشارکت استودیو طراحی آرکیتکتونیکا کرده است.
هتل جدید اورلاندو در آمریکا

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از تیترشهر، برنامه طرح های جدید برای یک هتل در دریاچه نونا اورلاندو اعلام شده است که توسط شرکت معماری آرکیتکتونیکا در یکی از مکان های رو به رشد در ایالات متحده طراحی شده است.

این مرکز 16 طبقه در مرکز شهر و در قلب محله قرار دارد که شامل یک ورودی حیاط، یک لابی، سالن رقص با 200 نفر ظرفیت، همچنین یک استخر روباز و سالن و مسکن برای رویدادهای خصوصی است.

این برج همچنین در نزدیکی فرودگاه خواهد بود که دسترسی راحت برای بازدید کنندگان که سالانه به 68000000 ورودی به اورلاندو است را فراهم آورد.

این هتل دارای 215 اتاق با مبلمان و فضاهای طراحی شده با ارگونومیک است، علاوه بر این 6000 فوت مربع فضای جلسه، که شامل سالن 3200 فوت مربعی و اتاق جلسات دیگر است.

بخشی از این مکان به سلامت مختص شده است، یک سالن ورزشی و دسترسی به فیبر اینترنت شبکة دریائی Nona، ویژگی های شگفت انگیزی است که مهمانان از آنها لذت خواهند برد.

این هتل در قلب دریاچه نونا واقع شده و هتل به عنوان یک مرکز اجتماعی با رستوران و نوار کنار استخر و همچنین سایر امکانات خرده فروشی و سرگرمی در نزدیکی آن دایر. همچنین قرار است که در کنار این برج، یک فضای سبز بزرگ در مرکز شهر ساخته شود.

ساخت این هتل در مرکز شهر و کنار دریاچه نونا، قرار است که سال آینده با فضایی بیش از 10 میلیون فوت مربع به‌همراه تسهیلات مسکونی و تجاری در اورلاندو آغاز شود.


تعداد بازدید : 839

ارسال نظر

ارسال