هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت تهران 97

  • سه شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 10:48

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه رنگ و رزین تهران (IPCC) مهم‌ترین و برجسته‌ترین رویداد حوزه رنگ و پوشش در تمام منطقه خاورمیانه است. در طول 17 دوره برگزاری، این نمایشگاه همواره مورد توجه فعال‌ترین دست‌اندرکاران زمینه تخصصی مربوطه قرار گرفته تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها، بتواند محصولات و نوآوری‌های خود را به خاورمیانه و بازارهای بزرگتر جهانی ارائه کند.
هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت تهران 97

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، در اولین دوره این نمایشگاه فضای تحت پوشش حدود 3050 مترمربع بوده که با تلاش مستمر مجریان و با استعانت از برترین شیوه‌های برگزاری و توسعه فعالیت‌های نمایشگاهی، توانست به رشد حداقل 17 درصدی در سال فضای تحت پوشش را تا 20000 مترمربع افزایش دهد.

این نمایشگاه در تاریخ 6-3 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود که شامل زمینه‌های رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری می‌باشد.

از مهم‌ترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجبات رشد ادواری این نمایشگاه را فراهم آورد، وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه موردنیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده، به‌طوریکه فقط۲۰ درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد، که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه‌گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه و ماشین آلات و فناوری از خارج کاسته شده و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد.

لازم به ذکر است هفدهمین دوره، دارای 12 درصد رشد در متراژ شرکت کننده‌ها بوده است. در این دوره، چندین ماه قبل از افتتاح نمایشگاه کلیه فضاهای موجود در سالن‌های تخصیص یافته به نمایشگاه، تحت پوشش کامل غرفه‌ها قرار گرفته است.


تعداد بازدید : 1484

ارسال نظر

ارسال