13 تا 16 شهریورماه

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان برگزار می‌شود

  • یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 14:13

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از 13 تا16 شهریورماه در همدان برگزار می‌شود.
هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان برگزار می‌شود

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان و انجمن پیمانکاران عمرانی استان همدان هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان آسانسور و درب و پنجره را برگزار خواهد کرد.

همزمان با این نمایشگاه پانزدهمین نمایشگاه تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نیز در این شهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از 13 شهریورماه کار خود را آغاز می‌کند و تا شانزدهم شهریورماه با حضور 50 شرکت‌کننده از استانهای تهران، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین و همدان درفضایی بالغ بر 2 هزار و 500 مترمربع میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

تأکید نمایشگاه این دوره بر تولید داخلی بوده و استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی‌داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد، مهم‌ترین دغدغه مشارکت‌کنندگان است.

در ایام برگزاری این نمایشگاه از طرح جامع شهری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسوولان استانی رونمایی خواهد شد، همچنین دربرنامه‌ای دیگر کارگاه مقررات ملی ساختمان توسط اداره راه و شهرسازی راه‌اندازی می‌شود.

مراسم افتتاح نمایشگاه سه‌شنبه 13 شهریورماه، ساعت 17 با حضور مسوولان استانی انجام می‌شود و ساعات بازدید از آن نیز 16 تا 21 است.


تعداد بازدید : 758

ارسال نظر

ارسال