وزیر راه: برای تولید مسکن از فناوری‌های جدید استفاده می‌شود

  • دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 20:57

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: وزیر راه و شهرسازی گفت: باید در بخش انبوه‌سازی و تولید مسکن از فناوری‌های جدید استفاده کنیم.
وزیر راه: برای تولید مسکن از فناوری‌های جدید استفاده می‌شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به نقل از ایرنا؛ «رستم قاسمی» در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افزود: شاهد آن هستیم که محصولات خوبی ازجمله فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: نکات مهمی که امروز به عنوان شاخصِ توسعه در صنعت ساختمان شناخته می‌شوند؛ کیفیت سرعت و قیمت هستند. وجود این سه شاخص می‌تواند ما را به هدفی که دنبال آن هستیم برساند و امروز شاهد بودیم که محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بخشی از این شاخص را دارا هستند.

قاسمی افزود: در حوزه تولید مسکن باید فناوری‌های جدید را در انبوه سازی استفاده کنیم. این فناوری‌ها امروز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که می‌توانیم از آن‌ها برای برنامه‌های آینده در حوزه مسکن استفاده کنیم.

این نمایشگاه از 22 تا 25 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و 630 شرکت و نمایندگان هشت کشور ایران، فنلاند، کانادا، چین، ترکیه، اندونزی، کره جنوبی و آلمان در آن حضور یافتند.

همچنین 120 نفر عضو هیات تجاری از کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، کنیا، اندونزی، سوریه و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حاضر هستند. سومین فستیوال معماری ایران و کارگاه‌های آموزشی در حوزه بازارهای صادراتی از جمله برنامه‌های جانبی بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان است.

 


تعداد بازدید : 408

ارسال نظر

ارسال