پرمیوم باند و نمای آلومینیوم کامپوزیت

  • سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 16:1

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: پرمیوم باند استقبال بیش از اندازه خود را مدیون کیفیت بالای خود است. این کیفیت بالا توانسته کمک کند تا روز به روز به فروش این محصول در دنیا افزوده شود و نمایندگی‌های مختلف پرمیوم باند در جای جای ایران و برخی از کشور‌های اروپایی فعال شوند. به‌نظر می‌رسد تا چند سال آینده پرمیوم باند به عنوان یکی از برند‌های معتبر و مطرح در صنعت ساختمان شناخته شود.
پرمیوم باند و نمای آلومینیوم کامپوزیت

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: آلومینیوم کامپوزیت یکی از مهمترین و به‌روز ترین انواع نمای ساختمان است. این نوع نما ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که در کمتر نوع از نما دیده می‌شود و به‌همین‌علت از استقبال خوبی برخوردار است. در کل دنیا و همچنین در کشور ایران انواع ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت برای کار در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برندهای مختلفی در این زمینه وجود دارد. یکی از بهترین این برندها متعلق به شرکت پرمیوم باند است. این شرکت به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت شناخته می‌شود. این شرکت یکی از برترین صادرکنندگان ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت به کشورهای اروپایی است. سطح کیفی فوق‌العاده این ورق‌ها و همچنین ضد حریق بودن آن باعث شده تا مشتریان داخلی و خارجی بسیار زیادی پیدا کند.

این شرکت که بنیانگذاران آن دو فرد ایرانی هستند، ابتدا در امارات این کارخانه را تأسیس و پس از مدتی اقدام به تأسیس یک کارخانه بزرگ در شیراز کردند. کیفیت فوق‌العاده ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند باعث شد تا خیلی زود بازارهای داخلی را تسخیر کرده و راه صادرات این ورق با کیفیت هموار شود.

جالب است بدانید که در‌حال‌حاضر بیشتر نماهای آلومینیوم کامپوزیت که در کشور کار می‌شود، با استفاده از برند پرمیوم باند است. البته برندهای مختلف دیگر از جمله برندهای چینی نیز با قیمت‌های پایین تر از پرمیوم باند در بازار موجود است اما به هیچ‌عنوان کیفیت لازم را ندارد. این محصول ایرانی را می‌توان یکی از برترین ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت در دنیا دانست که کاملاً قابل رقابت با برندهای مشابه آمریکایی و اروپایی است.

پرمیوم باند استقبال بیش از اندازه خود را مدیون کیفیت بالای خود است. این کیفیت بالا توانسته کمک کند تا روز به روز به فروش این محصول در دنیا افزوده شود و نمایندگی‌های مختلف پرمیوم باند در جای جای ایران و برخی از کشورهای اروپایی فعال شوند. به نظر می‌رسد تا چند سال آینده پرمیوم باند به‌عنوان یکی از برندهای معتبر و مطرح در صنعت ساختمان شناخته شده و کاربرد آن از بسیاری از متریال‌های نمای ساختمان فراتر رود.


تعداد بازدید : 1191

ارسال نظر

ارسال