معرفی متریال

پنل‌های گرانیتی

  • چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 15:37

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: متریال هسته اصلی تشکیل‌دهنده تمام ساختارهای معماری است. امروزه مصالح معماری دستخوش تغییرات تکنولوژیک و پیشرفته‌ای هستند که در تمام موارد طراحی به کار می‌روند. متریال و مصالح ساختمان طبیعی و مصنوعی در تمام عرصه‌های معماری اعم از: دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان، سازه‌های بزرگ و مبلمان به‌کار می‌روند. متریال در معماری یکی از جذاب‌ترین شاخصه‌های این رشته به‌شمار می‌رود.
پنل‌های گرانیتی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، این پنل‌های گرانیتی برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان‌های تجاری و مسکونی طراحی شده‌اند. پنل‌های طراحی شده به مدت 10 سال توسط کارخانه سازنده، گارانتی کامل می‌باشند. پنل‌ها در 16 رنگ استاندارد و متنوع طراحی و ساخته شده‌اند.

شیارهای افقی ساختار پنل را به سه قسمت تقسیم می کند که باعث خلق الگوی جالبی از عناصر کوچکتر می‌شود. پنل‌ها با استفاده از سیستم پایه مطمئن و اقتصادی نصب می‌شوند. با توجه به ایمنی بالا این پنل‌ها می‌توان از آنها در طراحی نما مدارس نیز استفاده نمود. یکی از ویژگی‌های جالب این پنل‌ها عکس‌العمل آن‌ها در مقابل نور می‌باشد، سطح این پنل‌ها نور طبیعی را خیلی زیباتر نشان می‌دهد. شیارهای فلزی موجود در سطح پنل‌ها باعث ایجاد سطح برجسته شده است.

 


تعداد بازدید : 774

ارسال نظر

ارسال