چهارمین دوره انتخاب «چهره سال صنعت ساختمان» کشور برگزار می‌شود

  • یکشنبه 17 بهمن 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره ونما: دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان، برای چهارمین دوره متوالی، چهره عمرانی سال ۹۵ را انتخاب می‌کند.
چهارمین دوره انتخاب «چهره سال صنعت ساختمان» کشور برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان، با حمایت رسانه‌های عمومی و تخصصی و با توجه به استقبال گسترده از این طرح در سه سال گذشته، برای چهارمین دوره پیاپی، دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان، انتخاب چهره سال 95 را با رأی‌گیری از کاربران خود برگزار خواهد کرد.

پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، با کسب 7601 رأی از مجموع 42 هزارو 943 رأی به عنوان چهره سال 1393 صنعت ساختمان برگزیده شد و نیز علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز با کسب 11هزار و 250 رأی از مجموع 40هزار و 555 رأی در دور دوم توانست به عنوان چهره سال 1394 صنعت ساختمان دست یابد.

انتخاب چهره سال صنعت ساختمان کشور، انتخابی کاملاً رسانه‌‏ای است و توسط مخاطبان گزینش خواهند شد. این برنامه به یکی از برنامه ‏های رسانه‌‏ای بزرگ کشور در پایان سال بدل شده که امسال رسانه ‌های مختلف ملی و استانی در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

انتخابات در گروه‏های چهارگانه شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی و نظام مهندسی انجام می‌گیرد و مخاطبان می‌‏توانند در هر دسته به یکی از نامزدها رای دهند و در نهایت بالاترین رای در هر گروه در سه دسته کلان شهرها، شهرهای متوسط و شهرهای کوچک به عنوان برترین آن گروه و دسته انتخاب خواهد شد.

در این برنامه رسانه‌ای چهره‌ها و نهادهای عمرانی موردنظر عملکرد و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله «کارگاه ایمن، ساختمان ایمن، شهر ایمن»، «ساختمان پایدار و محیط زیست پایدار» و «اخلاق حرفه‌ای و حقوق شهروندان» در معرض رای مخاطبان قرار می دهند.

از هر گروه بالاترین رای به عنوان چهره برتر در آن گروه معرفی می‌شود و از بین منتخبان نیز نامزدی که بیشترین رأی را در مجموع توسط مخاطبان کسب کرده است به عنوان چهره سال 1395 صنعت ساختمان معرفی می ‏شود.

زمان رای‌گیری انتخابات چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان از  30 بهمن تا 10 اسفند 1395 ادامه دارد و هدایای چهره ‏های برتر نیز در مراسمی در 17 اسفند 95 در سالن اجلاس پارس اهدا می‌شود.


تعداد بازدید : 1002

ارسال نظر

ارسال