کاربرد فایبرسمنت برد در معماری کلاسیک

  • چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 16:41

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: در طراحی و ساخت این خانه روستایی که در فرانسه واقع شده، از صفحات فایبرسمنت استفاده شده است.
کاربرد فایبرسمنت برد در معماری کلاسیک

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، طراح در مورد انتخاب نمای فایبر سمنت برای سختمان گفت:« از آنجایی که این متریال یکی از محبوب‌ترین مواد شناخته شده برای نمای ساختمان است در استفاده آن شک نداشتیم. به‌خصوص برای آنکه به یکپارچه شدن نما و هماهنگی آن با اطراف کمک شایانی می‌کند».

در طراحی و ساخت این خانه روستایی که در فرانسه واقع شده، از صفحات فایبرسمنت استفاده شده است. این سازه مسکونی در شمال فرانسه قرار دارد، جایی که معماری‌ها صمیمی‌تر و فضاها از صنعتی بودن دورتر است.


این سازه قبلا یک انبار رو به ویرانی بود که پس از مرگ صاحبش توسط شورای محلی خریداری شد. پس از آن از استودیو طراحی فرانسه خواسته شد تا این محل را به خانه‌ای لوکس برای استراحت افراد سالخورده به همراه دو سوئیت شیک در طبقه بالایی تبدیل کنند.

طرح این مسکن به این منظور ایجاد شده تا افراد سالمند به دلیل عدم توانایی در مراقبت از خانه خود مجبور به نقل مکان نباشند و بتوانند به راحتی در محیط روستایی زندگی کنند.

او ادامه داد:« ما می‌خواستیم ساختمان شکلی ظریف و ساده داشته باشد. چیزی که زیاد به چشم نمی‌آید اما حضورش محکم و مهم است. درست مثل خود روستا. جنسی لطیف که در عین استحکام با هر سایه یا شبنم تغییر می‌کند».


برای طراحی سازه‌های بیرون شهری و ویلایی حتما لازم نیست از متریال گران قیمت یا طبیعی برای هماهنگی بیشتر با طبیعت استفاده کرد. کاربرد زیبای نمای فایبر سمنت در محیطی روستایی این واقعیت را به‌خوبی نشان می‌دهد که سادگی و صمیمیت و درعین ظاهری مدرن با استفاده از این متریال به راحتی امکان‌پذیر است.


تعداد بازدید : 449

ارسال نظر

ارسال