کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در یزد برگزار می شود

  • دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 13:56

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: با حمایت این سازمان، ششمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران از 19 مهرماه به مدت دو روز در این استان برگزار می شود.
کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در یزد برگزار می شود

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایرنا، علیرضا فرشید اظهار کرد: این کنفرانس بین المللی با هدف تحکیم همکاری های علمی و تخصصی سازمان و جامعه دانشگاهی به میزبانی دانشگاه یزد و همکاری فعال سازمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: محورهایی چون مصالح نوین در مهندسی عمران، بهسازی و مقاوم سازی سیستم های کنترل لرزه ای، مصالح و فناوری های سازگار با محیط زیست، فناوری های نوین ساخت، بهینه‌سازی و سبک سازی سازه ها، روش های عددی و محاسباتی در مهندسی عمران و ژئوتکنیک و راهسازی در آن به بحث و بررسی گذاشته می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ادامه داد: به دنبال ثبت جهانی یزد و توجه خاص به معماری اصیل منطقه، این کنفرانس مهمترین محور کاری خود را بر مبنای روش های نوین اجرای سازه های سنتی و بومی قرار داده است.

به گفته رضا مرشد، در ادامه این کنفرانس 8 کارگاه آموزشی با مدیریت متخصصان داخلی و خارجی با تکیه بر بهسازی لرزه ای برگزار می شود که 300 نفر مهندسان و استادان و دانشجویان در آن ها شرکت می کنند.


تعداد بازدید : 687

ارسال نظر

ارسال