کواکستروژن با PBT منجر به افزایش سفتی فریم پنجره می‌شود

  • دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:12

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت BASF گرید جدید Ultradur پلی اتیلن ترفتالات توسعه داده است که می‌تواند با PVC کواکسترود شود و جایگزینی برای فولاد به‌عنوان یک عنصر سخت‌کننده در فریم‌های پنجره PVC باشد.
کواکستروژن با PBT منجر به افزایش سفتی فریم پنجره می‌شود

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: شرکت BASF گرید جدید Ultradur پلی‌ اتیلن ترفتالات توسعه داده است که می‌تواند با PVC کواکسترود شود و جایگزینی برای فولاد به‌عنوان یک عنصر سخت‌کننده در فریم‌های پنجره PVC باشد.

ساختار حاصل همانند فولاد سازگار با PVC است درحالی‌که ارزانتر و مقرون به‌صرفه تر نیز می‌باشد و عملکرد عایق بودن آن نیز بالاتر است.

(شاخص Uf هر چه این شاخص کمتر باشد به این معناست که فریم پنجره دارای عمکرد حراراتی بهتر و عایق حرارتی بهتری است) نیز تاW/mK 0.1  کاهش می‌یابد. مدیر پروژه BASF گفت: با توجه به ساده بودن تولید و مقرون به صرفه بودن،Ultradur  به تولید کنندگان پروفیل و سازندگان پنجره این مژده را می‌دهد که یک توسعه تدریجی از این محصول در بازار مهیا شده است.

Ultradur بسیار سخت است و با PVC پیوند دارد. این پروفیل کو اکسترود شده قابل جوش است این فرایند نیز امکان بهترین تقویت هندسی را فراهم می آورد.

فریم‌های پنجره‌ای که با این روش ساخته می‌شوند، با خرد کردن آنها به قطعات کوچک (حدود 5 میلی‌متر) و پس از آن با جداسازی مواد بر اساس رنگ و دانسیته قابل بازیافت هستند.

برای سازندگان پنجره تمام بخش‌هایی که از فولاد استفاده می‌شود، حذف می‌شود. این پروفیل‌ها همچنین دارای ثبات ابعاد هستند و عدم تمایل به شرینک (جمع شدگی ) بعد از نصب را دارند. اکستروژن Greiner ابزار کواکسترود کردن PVC و BPT را توسعه خواهد داد.


تعداد بازدید : 392

ارسال نظر

ارسال