در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت‌ و معدن صورت گرفت:

گروه صنعتی همارشتن واحد صنعتی نمونه شد

  • یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 12:28

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: گروه صنعتی همارشتن مطابق سالیان گذشته موفق به دریافت تندیس واحد نمونة صنعتی شد.
گروه صنعتی همارشتن واحد صنعتی نمونه شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، روز دوشنبه، یکم مردادماه، در سفر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و هیأت بلندپایه اقتصادی کشور به لرستان، در مراسمی، از 19 صنعتگر و تولیدکنندة لرستانی تجلیل شد.

در این مراسم، گروه صنعتی همارشتن مطابق سالیان گذشته موفق به دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی گردید.

محمدرضا صفی‌خانی، در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت‌ و معدن لرستان بیان کرد: 21 سال قبل روز صنعت و معدن در شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب شد و در طول این سال‌ها با برگزاری سمینارهای مختلف عملکرد یکسالة دولت و فعالان اقتصادی ارزیابی می‌شد و عمده فشارهای تحمل‌شده توسط همین فعالان بوده است.

وی ادامه داد: در این روز از 19 نفر از صنعتگران و تولیدکنندگان لرستان تجلیل به‌عمل آمد؛ تولیدکنندگانی که در شرایط کنونی و با فراز و نشیب‌های موجود به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

صفی‌خانی عنوان کرد: امسال با مشکلات جدی مواجه هستیم و بسیاری از واحدهای ما با مشکل تأمین مواد اولیه روبرو هستند، درنتیجه حفظ واحدهای صنعتی، افزایش ظرفیت و حمایت از واحدهای موفق سیاست اصلی ما بوده و برای تحقق این هدف نیاز به حمایت ملی داریم البته صنعتگران و تولیدکنندگان همچون گذشته از این شرایط سخت عبور خواهند کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی لرستان واحدهای تحقیق و توسعة خود را فعال کرده و به‌‌دنبال افزایش ظرفیت خود هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان شرایط برای توسعة هرچه بیشتر بخش صنعت استان مهیا شود.


تعداد بازدید : 941

ارسال نظر

ارسال