گلایه رئیس انجمن صنایع پروفیل upvc در و پنجره ایران از سهم مالیات در تأمین بودجه کشور

  • چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 16:33

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: رئیس انجمن صنایع پروفیل upvc در و پنجره ایران با بیان اینکه سهم مالیات در تأمین بودجه کشور بر دوش نحیف تولیدکنندگان است، گفت: اختصاص بودجه به تولید ملی شدنی نیست.
گلاية رئیس انجمن صنایع پروفیل upvc در و پنجره ایران از سهم ماليات در تأمين بودجه كشور

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از خبرگزاری فارس: حسین طوسی در جریان ارائه بودجه سال ۹۷ به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اختصاص بودجه به تولید ملی شدنی نیست.

وی ادامه داد: سابقه داریم رقمی را که از طرح هدفمندی یارانه‌ها به تولید اختصاص داشت، یک ریال آن هم به تولید تعلق نگرفت.

رئیس انجمن صنایع پروفیل upvc در و پنجره ایران با تأکید بر اینکه حداقل انتظار ما این است که در ترکیب بودجه سهم بالایی که از طریق مالیات برای تأمین بودجه اختصاص پیدا کرده است و درصد بالای این مالیات از بنگاه‌های تولیدی اخذ می‌شود نگاه ویژه به آن شود، افزود: این بنگاه‌ها شرکت‌های شفافی هستند و توسعه و عدالت مالیاتی ایجاد شود.

طوسی با اشاره به اینکه حداقل بار عمده این نوع مالیات و سهم آن در بودجه بر دوش نحیف تولیدکنندگان نباشد، تصریح کرد: این حداقل انتظار ما از دولت و مجلس در جریان بررسی و تصویب بودجه ۹۷ است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مؤسسات مالی و شرکت‌های تولیدی در کشور مالیات پرداخت نمی‌کنند، اظهار کرد: در نتیجه بار سهم مالیات در تأمین بودجه کشور بر دوش نحیف تولیدکنندگان است که باید رفع شود.


تعداد بازدید : 1069

ارسال نظر

ارسال