۴۷۰۰ مهندس تحت پوشش نظام مهندسی ساختمان آمل هستند

آمل – سرپرست نظام‌مهندسی ساختمان آمل، شمار اعضای تحت پوشش نظام‌مهندسی را چهار هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رئوف عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سازمان نظام‌مهندسی آمل در چندین صنف ازجمله اصناف کارگران، انجمن مجریان، کانون مهندسین، انجمن انبوه‌سازان، شهرسازی، انجمن مستقل تشکیل می‌شود و در حال حاضر  چهار هزار و ۷۰۰ عضو دارد.

این مسئول بیان کرد : نظام‌مهندسی در بخش‌های کنترل نقشه، نظارت بنای ساختمان، تأسیسات و برق، نقشه‌برداری و سازه مکانیکی طراحی و نظارت کامل دارد که بازدیدها توسط اعضای اصناف هفته‌ای دو بار از ساختمان صورت می‌گیرد.

سرپرست نظام‌مهندسی ساختمان آمل گفت: انجمن مجریان وابسته به هیچ جایی نبوده و کاملاً مستقل کار می‌کنند و با انجمن انبوه‌سازان همکاری‌های داند تا نظارت بر ساختمان به‌صورت مستمر صورت گیرد.

رئوف با تاکید بر اینکه مردم فکر می‌کنند کانون مهندسین فقط پول می‌گیرد و کار انجام نمی‌دهد گفت: این کانون مسئولیت تمام مشکلات بر ساختمان را بر عهده دارد و اگر مشکلی و عیبی در ساخت به وجود آید تا چندین سال خدمات می‌دهیم .

سلیمانی مسئول انجمن مجریان آمل خاطرنشان کرد: این انجمن در سال ۸۴ با ۱۵۰ عضو تشکیل شد گفت این انجمن بر فعالیت‌های معماری و عمران نظارت دارد و این  صنف تقریباً یک صنف اختصاصی است.

وی افزود: طی مصوبه‌های صورت گرفته این انجمن از ابتدا تا دیوارچینی ساختمان بیشتر از ۵ سقف را نظارت دارد تا این پروژه‌ها به‌صورت دقیق‌تر به پایان برسند.


تعداد بازدید : 332

ارسال نظر

ارسال