ادامه تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال در ساختمان «پک»

  • شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 20:15

اخبار => سایر رسانه ها

ادامه تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال در ساختمان «پک»

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا؛ ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 17 و 30 دقیقه در ساختمان «پک» گردهم آمده و انجام حرکات کششی و نرمشی را زیر نظر «دیگو جیوچینو» مربی بدنساز این تیم دنبال کردند.
در این تمرین تمامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی حاضر بودند و تنها غایب تمرین امروز «سامان قدوس» بود که قرار است امشب به اردوی ملی پوشان اضافه شود.
«کارلوس کی روش» در حین برگزاری حرکات کششی و نرمشی در دفتر کارش در ساختمان پک حاضر بود اما تا زمانی که خبرنگاران در محل حاضر بودند از آن خارج نشد.
البته «مارکار آقاجانیان» و «اوسیانو کروز» دستیاران کی روش درمحل حاضر بوده و نظاره گر تمرین شاگردانشان بودند.
در ادامه تمرینات امروز «میوگو کوچالا» دیگر مربی بدنساز تیم ملی حرکات کششی و کار با وزنه را دردستور کار ملی پوشان قرارداد و آنان سرگرم انجام این حرکت بودند که زمان حضور تصویربرداران، عکاسان و خبرنگاران که برای تهیه گزارش از تمرین ملی پوشان در این مکان حاضر بودند، به سر آمد و آنان به بیرون ساختمان هدایت شدند تا تمرینان ملی پوشان در پشت درهای بسته دنبال شود.
بازیکنان تیم ملی در ادامه تمرینات خود فردا (یکشنبه) ساعت 10 صبح در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود پیش از رویارویی با تیم ملی ازبکستان را برگزار می کنند و عصر یکشنبه تهران را به مقصد تاشکند ترک خواهند کرد.
ملی پوشان روز سه شنبه 20 شهریورماه از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم ازیکستان قرار خواهند گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور موفق در جام ملت های آسیای 2019 امارات آماده می کند. ایران در جام ملت های آسیا در گروه چهارم با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه است.
ورزشی **9144**9129

تعداد بازدید : 382

ارسال نظر

ارسال