اعلام نتایج تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی‌ها در کنکور ارشد

  • یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 14:59

اخبار => سایر رسانه ها

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی پذیرش‌ در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۶ امروز اعلام می شود.
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی‌ها در کنکور ارشد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حسین توکلی افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ در روزهای ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۹۶ انجام شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: نتایج نهایی پذیرش‌ در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ امروز شنبه ۵ اسفندماه ۹۶ در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

وی افزود: ظرفیت پذیرش تعداد ۸۵۶ نفر بود که بر اساس آمار تعداد ۵۸۴ نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند. تعداد پذیرفته شدگان نهایی هنوز مشخص نشده است.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ می توانند بر اساس اطلاعیه ای که همزمان با فهرست پذیرفته شدگان منتشر می شود، در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ اسفند ۹۶ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به دانشگاه های محل قبولی مراجعه کنند.


تعداد بازدید : 167

ارسال نظر

ارسال