افتتاح ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران

  • پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت 1:18

اخبار => سایر رسانه ها

با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، مدیر منطقه شرق تهران، جمعی از مشتریان، اهالی و کسبه منطقه، ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران به بهره برداری رسید.
افتتاح ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به نقل از روابط عمومی بانک سینا، شیخ الاسلامی در آئین افتتاح این شعب، گفت: بهره برداری از ساختمان دو شعبه بانک سینا در شرق تهران، نشان از عزم این بانک برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته تر به هموطنان و مشتریان گرامی در جهت تلاش برای جلب رضایتمندی این عزیزان با اتکا به سرمایه انسانی متعهد، متخصص و کارآزموده و با استفاده از زیرساختهای پیشرفته و مدرن است.

وی افزود: ویژگی بانک سینا خوشنامی و مشتری مداری است و لذا سعی خواهد شد از طریق ارائه خدمات متمایز و ویژه با بکارگیری ایده های نوین و مدیریت تجربه مشتری، نقشی موثر و رقابتی ایفا شود.

شیخ الاسلامی، ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات همکاران، خاطرنشان کرد: حرکت موزون و متعادل بانک سینا در مسیر رشد و تعالی، نتیجه اجرای سیاست ها و راهبردهای بانک توسط همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر است که موجبات تثبیت جایگاه بانک نزد افکار عمومی و مشتریان را فراهم کرده است.

مهرابی مدیر امور شعب و بازاریابی بانک سینا هم گفت: این بانک با ارائه خدمات نوین و مطابق نیاز روز جامعه، همواره در راستای جلب رضایتمندی مشتریان و تحقق نیازهای بانکی آنها گام برداشته است.

وی با اشاره به لزوم شناسایی بازار هدف بانک از سوی شعب افزود: افزایش سهم نفوذ بانک در بازار پولی و مالی کشور و تلاش برای ارزش آفرینی جهت مشتریان از برنامه های اصلی بانک است لذا باید با افزایش بهره وری و سودآوری، زمینه بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک را فراهم آوریم.

مصطفائی مدیر منطقه شرق تهران بانک سینا هم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح ساختمان دو شعبه پروین و امین تهرانپارس گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه شعب به منظور بهبود دسترسی مشتریان به خدمات بانک، جزو برنامه های در حال اجراست و امیدواریم با افتتاح ساختمان این دو شعبه که در منطقه ای با ظرفیت ها و پتانسیل بالا صورت گرفته، بتوانیم بهتر از قبل در جلب رضایت مشتریان و هموطنان عزیز، گام برداریم.


تعداد بازدید : 449

ارسال نظر

ارسال