اولویت اختصاص ارز ۴۲۰۰تومانی به واردات مواد اولیه

  • یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 20:16

اخبار => سایر رسانه ها

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت اول دولت اختصاص ارز به واحدهای تولیدی است، گفت: از اختصاص سهمیه 5 میلیون دلار ارز به قیمت 4200 تومان به واحدهای تولیدی خبر ندارم.
اولویت اختصاص ارز ۴۲۰۰تومانی به واردات مواد اولیه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت در مورد  اختصاص سهمیه 5 میلیون دلار ارز با قیمت 4200 تومان برای تامین مواد اولیه وارد کنندگان گفت:  اختصاص ارز  به واردات مواد اولیه اولویت اول دولت است. 

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: وظیفه دولت تامین ارز برای واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی است و اختصاص ارز برای واردات مواد اولیه اولویت اول ما است. 

وی اظهار داشت: برای اینکه واحدهای تولیدی و کارخانجات کار کنند و به فعالیت خود ادامه دهند و اشتغال ایجاد شود اختصاص ارز به واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه اولویت اول دولت است. 

سرقینی اما در مورد اختصاص 5 میلیون دلار ارز به قیمت 4200 تومان به به واحدهای تولیدی  اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در این مورد خبری ندارم و چیزی نشنیده‌ام.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است ارز 4200 تومانی برای واردات خودرو و لوازم خانگی حذف شود، گفت: از این موضوع هم خبر ندارم.


تعداد بازدید : 190

ارسال نظر

ارسال