بازوبند کاپیتانی تیم های سری «آ» ایتالیا متحد الشکل می شود

  • پنجشنبه 15 شهریور 1397 ساعت 21:17

اخبار => سایر رسانه ها

بازوبند کاپیتانی تیم های سری «آ» ایتالیا متحد الشکل می شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «فوتبال ایتالیا» روز پنجشنبه به نقل از توماسی نوشت: اتحادیه بازیکنان فوتبال به منظور حل موضوع بازوبند کاپیتانی به زودی جلسه ای را باشگاه های حاضر در سری «آ» برگزار می کند.
بر اساس اعلام مقامات فوتبال ایتالیا، سازمان لیگ این کشور برای فصل جدید بازوبندهای را به شکلی واحد تهیه کرده است که مطابق استانداردها به رنگ سفید بوده و روی آن لوگوی سری «آ» و کلمه کاپیتان با حروف بزرگ نقش بسته است.
«دانیِله دِروسی» بازیکن تیم آ. اس رم و «پاپو گومز» از تیم آتالانتا از جمله بازیکنانی هستند که از این بازوبند استفاده نکرده اند، این در حالی است که هیات حاکم بر قوانین فوتبالی ایتالیا هفته جاری هشدار داد که در صورت عدم استفاده از بازوبندهای مذکور توسط بازیکنان، کمیته انضباطی برای خاطیان جریمه هایی در نظر خواهد گرفت.
موضوع استاندارد کردن بازوبند کاپیتانی تیم ها بیش از سایرین به مذاق فیورنتینا خوش نیامده و واکنش آن ها را در پی داشته است، چرا که این تیم به رسم زنده نگاه داشتن نام کاپیتان فقید خود «داویده آستوری» که اوایل سال جاری بر اثر ایست قلبی درگذشت، اخیرا بازوبندی با نام او طراحی کرده است.
توماسی در این خصوص تصریح کرد: قوانین تیم ها را به استفاده از این بازوبند اجبار نمی کند و ظاهرا کمی تحریف شده است، قانون مذکور مقرر می کند که بازوبند کاپیتانی تیم ها می بایست از سوی مراجع ذیربط تایید شود و من تاکنون هیچ اطلاعی از تایید بازوبند طراحی شده تیم فیورنتینا در اختیار ندارم. با این حال هنوز مشخص نشده است که چه نهادی مسوولیت تایید این بازوبندها را بر عهده دارد.
ورزشی**3991**1597

تعداد بازدید : 491

ارسال نظر

ارسال