برنامه‌های ریلی امسال از زبان معاون راه‌آهن

  • سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 21:20

اخبار => سایر رسانه ها

معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران توسعه خطوط حومه ای به طول 400 کیلومتر و افزایش ظرفیت خطوط راه آهن (دو خطه سازی) به طول 712 کیلومتر را از مهمترین طرح های امسال اعلام کرد.
برنامه‌های ریلی امسال از زبان معاون راه‌آهن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مازیار یزدانی» عصر سه شنبه در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی اعلام کرد: تجهیز 198 ایستگاه و 398 دستگاه لوکوموتیو به سیستم کنترل اتوماتیک قطار از دیگر طرح های فنی و زیربنایی راه آهن است.
وی ادامه داد: تراک بندی خطوط پرتردد به طول 2572 کیلومتر، بهسازی 930 کیلومتر و بازسازی 689 از خطوط ریلی کشور در دست اجرا قرار دارد.
به گفته وی، توسعه خطوط، بازسازی و بهسازی شبکه ریلی، دو خطه کردن، ساخت خطوط قطارهای سریع السیر و برقی کردن برخی محورهای ریلی با هدف افزایش ایمنی در این شبکه دنبال می شود.
معاون فنی و زیربنایی راه آهن تجهیز شبکه ریلی به سیستم های نوین کنترل ترافیک قطار با هدف افزایش ایمنی و تجهیز و نوسازی سیستم علایم الکتریکی 81 ایستگاه را از مهمترین طرح های فنی و زیربنایی راه آهن در این بخش اعلام کرد.
یزدانی با تاکید بر افزایش ظرفیت جابجایی و سرعت سیر و حرکت قطارها یادآوری کرد: در سال های اخیر با گشایش 13 ایستگاه در شبکه ریلی، تجهیز شبکه ریلی به سیستم های مرکزی و ساخت 87 کیلومتر دیوار حریم ریلی ایمنی در شبکه ریلی کشور افزایش یافت.
ششمین بین المللی نماشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور 90 شرکت خارجی و 200 شرکت داخلی از امروز (بیست و نهم خردادماه) آغاز به کار کرد و تا یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست. 


تعداد بازدید : 223

ارسال نظر

ارسال