ریزش دیوار همسایه در سعادت آباد +تصاویر

  • یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 2:17

اخبار => سایر رسانه ها

اقدام پیشگیرانه آتش نشانان از بروز فاجعه آوار و احتمال بروز تلفات جانی در یک زمین گودبرداری شده در سعادت آباد جلوگیری کرد.
ریزش دیوار همسایه در سعادت آباد +تصاویر

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد مومن رئیس ایستگاه 108 آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل این حادثه حاضر شده بود، در این باره گفت: در محل حادثه یک زمین به مساحت 480 متردیده می شد که به عمق 7 متر گودبرداری شده بود.

وی ادامه داد: یک ساختمان 3 طبقه قدیمی ساز در ضلع غربی این زمین قرار داشت که به علت گودبرداری غیر اصولی و نزدن سازه نگهبان و همچنین خالی کردن زیر پی ساختمان، احتمال آوار آن وجود داشت.

وی افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و تخلیه ساکنین از ساختمان، پس از کشیدن نوار خطر از ورود ساکنین به داخل ساختمان و عبور و مرور در کوچه جلو گیری کردند.

رئیس ایستگاه 108 خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تخلیه کارگران و راننده بیل مکانیکی از محل گودبرداری شده آب و برق را از کنتور و گاز را از علمک قطع کردند و در مرحله اول به عملیات خود پایان دادند.

بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی، وی تصریح کرد: آتش نشانان ساعاتی بعد برای بررسی مجدد به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد قسمتی از دیوار ملک مجاور فرو ریخته است و خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان و عملیات پیشگیرانه آنان به دلیل خالی بودن ساختمان به هیچ فردی آسیبی وارد نشد و آتش نشانان پس از بستن محل عبور و مرور از میانه کوچه و در خواست حضور عوامل شهرداری و ستاد بحران و ایمن سازی نهایی، به ماموریت خود پایان دادند.

ریزش دیوار

ریزش دیوار

ریزش دیوار


تعداد بازدید : 296

ارسال نظر

ارسال