صنعت نفت شانس حضور در فینال جام حذفی را دارد

  • پنجشنبه 22 شهریور 1397 ساعت 23:19

اخبار => سایر رسانه ها

صنعت نفت شانس حضور در فینال جام حذفی را دارد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا پائولو سرجیو روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز در آبادان افزود: بازی بسیار سختی پیش رو داریم زیرا حریف از تیم های با کیفیت فوتبال ایران است.
وی گفت: تراکتورسازی تبریز از بازیکنانی بهره می برد که به لحاظ تجربه و کیفی شرایط مناسبی دارند و نمی توان به راحتی این تیم را شکست داد.
سرمربی صنعت نفت آبادان از آمادگی خوب این تیم برای تقابل با تراکتورسازی تبریز خبر داد و بیان کرد: بازیکنان صنعت نفت برای موفقیت در این دیدار تمرکز لازم را دارند و از ابتدای بازی برای رسیدن به هدف با تمام توان به میدان می روند.
وی صنعت نفت را یکی از شانس های صعود به دیدار فینال رقابت های جام حذفی دانست و افزود: اگر تراکتور سازی را شکست دهیم با انگیزه بیشتری در مراحل بعدی حضور می یابیم.
سرجیو گفت: صنعت نفت و تراکتور سازی نسبت به فصل قبل تغییرات گسترده ای در ترکیب خود داشته اند که نمی توان نسبت به فصل گذشته آنها را مقایسه کرد.
سرمربی صنعت نفت درباره جذب بازیکن جدید برای این تیم افزود: پلاتینی به دلیل عادت نکردن به شرایط زندگی در ایران از جمع ما جدا شد و ما برای جذب بازیکن به جای وی با مشکل زمان و بودجه روبه رو شدیم.
سرجیو بیان کرد: به دنبال جذب بازیکنان آزاد ایرانی و خارجی بودیم ولی درخواست مالی آنها در توان صنعت نفت نبود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه 23 شهریور از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.
7104/6068/ 6037

تعداد بازدید : 211

ارسال نظر

ارسال