غیبت بازیکنان ملی پوش تراکتورسازی این تیم را ناهماهنگ کرد

  • پنجشنبه 22 شهریور 1397 ساعت 23:19

اخبار => سایر رسانه ها

غیبت بازیکنان ملی پوش تراکتورسازی این تیم را ناهماهنگ کرد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا امیر حسین پیروانی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در چارچوب جام حذفی افزود: کسب نتیجه در جام حذفی از اهداف اصلی تیم تراکتورسازی است و با تمام توان در این جام دنبال نتیجه گیری هستیم.
وی گفت: کسب نتیجه در جام حذفی دشواری خاص خود را دارد زیرا این جام دارای شگفتی های زیادی است.
مربی تیم تراکتورسازی تبریز دیدار برابر صنعت نفت آبادان را سخت دانست و بیان کرد: تیم صنعت نفت در این دیدار میزبان است و شکست دادن این تیم در آبادان به راحتی رقم نمی خورد ولی ما برای پیروزی در این بازی کاملا آماده هستیم.
پیروانی ادامه داد: گرمای هوا در آبادان مشکل اساسی برای تیم تراکتورسازی است ولی ما یک هفته تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.
وی گفت: تیم صنعت نفت تیم با کیفیتی است که با حمایت هواداران خونگرم خود روز سختی برای تراکتورسازی رقم خواهد زد.
وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص غیبت بازیکنان ملی پوش این تیم در تمرینات افزود: با تمام احترامی که برای تیم ملی قایل هستیم سه بازیکن با تجربه و ملی پوش خود را در تمرینات نداشتیم به طوری که هماهنگی بین بازیکنان کمرنگ شد.
مربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: البته این سه بازیکن همراه تیم به آبادان آمده اند که با صلاحدید کادر فنی در ترکیب تیم قرار می گیرند.
پیروانی با اشاره به مذاکره با رامین رضائیان بازیکن ملی پوش ایرانی برای پیوستن به این تیم افزود: مذاکراتی با این بازیکن خوب فوتبال ایران داشته ایم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز جمعه 23 شهریور از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم صنعت نفت آبادان است.
7104/6068/ 6037

تعداد بازدید : 268

ارسال نظر

ارسال