محور اقدامات بانک صنعت و معدن، رونق تولید است

  • جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 4:51

اخبار => سایر رسانه ها

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن کمک به رفع مشکلات فعلی تولیدکنندگان برای به کارگیری تمام ظرفیت های خود به منظور حفظ تولید و اشتغال را به عنوان محور تمامی اقدامات این بانک عنوان کرد.
محور اقدامات بانک صنعت و معدن، رونق تولید است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن،حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی و در جمع کارآفرینان و تولید کنندگان استان سمنان که صبح چهارشنبه ۲۲ خردادماه سال ۹۸ انجام شد، اظهار داشت: این استان مستعد شکوفایی و ارتقای سطح کمی و کیفی صنایع مختلف می باشد و با وجود مشکلاتی که در شرایط کنونی کشور وجود دارد می توانیم با درایت و استفاده از نیروی کارشناسی بانک صنعت و معدن و تجارب صنعتگران خبره از این برهه حساس نیز با موفقیت عبور کنیم.
مهری با تاکید بر پایبندی بانک صنعت و معدن به انجام تعهدات خود در قبال تولیدکنندگان و صنعتگران افزود: بانک ها نیازمند حمایت همه جانبه دولت برای رونق تولید هستند و هم اکنون عمده نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای صنعتی کشور از طریق شبکه بانکی تأمین می شود و بر دوش بانک هاست.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود این بانک امسال ۱۶۰ هزار میلیارد ریال به ۲۹۰۰ واحد تولیدی تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت پرداخت کند.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: رقم پرداختی سال گذشته این بانک ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ۲۷۰۰ واحد تولیدی بوده است.
مهری عنوان داشت: باتوجه به افزایش ۳ تا ۵ برابری افزایش قیمت مواد اولیه این بانک تلاش می کند ضمن پرداخت به موقع تسهیلات به تولید کنندگان، شرایط اجرای طرح های توسعه را هم برای واحدهای تولیدی فراهم کند.
همچنین در این بازدید، حشمت الله عسگری معاون استاندار سمنان و احمد همتی رییس مجمع نمایندگان مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران مرتبط با حوزه صنعت در استان و مدیران بانک صنعت و معدن حضور داشتند.
رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این سفر از شرکت معدنی املاح ایران، نساجی کویر سمنان، درین ریس سمنان، کویر جین سمنان، اتومبیل سازی فردا، رویان دارو، الگانت، فاتک شیمی و تولیدی شیمیائی کلران که از تسهیلات بانک صنعت و معدن بهره گرفته اند، بازدید کرده و برای گشایش مشکلات این واحدها و تسهیل خدمت رسانی به آنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
حضور در جلسه ستاد تسهیل استان و دیدار با کارکنان شعب این بانک در سمنان از دیگر برنامه های سفر جاری مهری به این استان است که اخبار مربوط به آن متعاقباً اعلام می گردد.

تعداد بازدید : 246

ارسال نظر

ارسال