مصاحبه اختصاصی مجله در و پنجره و نما با مدیرعامل شرکت دورال

  • پنجشنبه 1 بهمن 1394

اخبار => مصاحبه

مصاحبه اختصاصی مجله در و پنجره و نما با مدیرعامل شرکت دورال

مقدمه:

شرکت دورال به عنوان با سابقه‌ترین واحد پیشرو در صنعت آلومینیوم با 50 سال تجربه در خدمت هم میهنان خود می‌کوشد تا با شتابی بیشتر در توسعه و بهبود مستمر کیفیت، همانند گذشته پیام‌آور نوآوری در صنعت آلومینیوم در ساختمان بوده و جهت تأمین نیاز مشتریان گام بردارد.

قابل ذکر است این شرکت متعلق به سازمان تأمین اجتماعی و یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ حمل‌و‌نقل و ساختمان بوده و این شرکت تنها دارنده علامت استاندارد ملی در ساخت درو پنجره آلومینیومی با استفاده از پروفیل‌های اختصاصی و تولیدی خود می‌باشد‌.

نوآوری و خلاقیت و به‌روز شدن، یکی از اساسی‌ترین رویکردهای کاری این مجموعه بوده که با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای علمی در طراحی و ساخت محقق می‌شود تا ضمن حفظ سطح بالای کیفیت محصولات تولیدی، بتواند به نیاز مشتریان خود در این بخش ساختمان یاری رساند.

شرکت دورال با دارا بودن خط کامل پرس اکستروژن با ظرفیت سالانه 3000 تن در کارخانه‌ای به مساحت 16000 مترمربع اقدام به تولید پروفیل، آنودایزینگ، ترمال بریک ، پوشش رنگ پودری و ساخت و مونتاژ درو پنجره و نما می‌نماید.

این شرکت افتخاردارد نمای بسیاری از پروژه های ملی از جمله نمای بانک مرکزی واقع در خیابان میرداماد، ساختمان وزارت نیرو واقع در تقاطع اتوبان نیایش، ساختمان وزارت راه و بانک توسعه صادرات واقع در بلوار دادمان و ساختمان دیوان محاسبات واقع در اتوبان کردستان و بسیاری از پروژه‏های بیمارستانی، نیروگاهی و پالایشگاهی کشور را با بکارگیری دانش و مهارت نیروهای متخصص و متعهد خود اجرا نموده است.

 

 

پیرو بازدیدی که توسط برخی از اعضای هیأت‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از کارخانه دورال و روند رو به رشد آن صورت گرفت و پذیرایی گرم مسئولین این کارخانه، مجله در و پنجره و نما در گفت‌و‌گویی صمیمانه با جناب آقای مهندس ایزدفر، مدیرعامل این شرکت جویای نظرات ایشان درمورد فعالیت این شرکت شده است که در ادامه می‌خوانیم:

 

1-    لطفاً درخصوص شرکت دورال، سوابق و تولیدات آن توضیح بفرمایید.

شرکت دورال با بیش از نیم قرن تجربه در تولید پروفیل و مونتاژ پنجره و در و نیز نمای آلومینیومی یکی از معروفترین برندهای این بخش از صنایع ساختمانی می‌باشد. این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس ساپای سوئد که یکی از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی در این عرصه می‌باشد، تولید کرده است. در‌حال‌حاضر توانایی‌های متخصصین این شرکت با پشتوانه چندین سالة حضور در این صنعت، امکان طراحی علمی مقاطع و پروفیل‌های مورد تقاضای مشتریان را فراهم آورده است.

 

2-   شرکت دورال عنوان اولین واردکنندة ساخت پروفیل ترمال‌بریک را داراست، لطفاً در این خصوص توضیح دهید.

دورال به‌دلیل ارتباط با علم روز دنیا و نیز بالا‌بودن توان علمی و عملیاتی متخصصان خود در بسیاری از زمینه‌ها پیشتاز بوده است به‌طور مثال دورال اولین دارندة نشان استاندارد در و پنجرة آلومینیومی است که از‌جملة آنها می‌توان به ایجاد پروفیل ترمال‌بریک اشاره نمود و همانگونه‌که مستحضرید مصرف این سیستم این روزها و به‌دلیل مبحث 19 و بحث جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار به‌روز می باشد.

3-  آیا شرکت دورال در پروژه‌های ساخت نما هم شرکت داشته است لطفاً درصورت وجود، نمونه‌های آن را ذکر فرمایید.

دورال با ساخت و اجرای نما و در و پنجرة آلومینیومی در ساخت بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک ساختمانی کشور اعم از ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی، بیمارستان‌ها و.... مشارکت داشته است که اشاره به آنها از حوصلة این بحث خارج است در اینجا تنها به نمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از این پروژه‌ها اشاره می‌‌کنم.

4-   درخصوص سیستم‌های در و پنجره دورال توضیحاتی ارائه فرمایید. آیا این سیستم‌ها طراحی دورال است یا کپی‌برداری؟

دورال همچنان که از طرح‌های شرکت ساپا در طراحی پروفیل‌های ساختمانی سود می‌برد، خود نیز با تکیه بر توان علمی متخصصان خود توان طراحی و ساخت پروفیل‌های نوین را داراست و از این جهت به جرأت می‌توان ادعا نمود که در بسیاری از ظرافت‌های این صنعت، شرکت دورال این صنعت را بومی ساخته است.

5- ظرفیت تولید پروفیل، آنودایز، مونتاژ در و پنجره و ظرفیت اجرای نمای دورال به چه اندازه است؟

ظرفیت دورال در تولید پروفیل سالانه 1800  تن، در مونتاژ 1000 تن و در آبکاری و رنگ سالانه 2000 تن می‌باشد و با تمهیداتی که دیده شده به‌زودی این ظرفیت‌ها اضافه خواهند شد.


تعداد بازدید : 2465

ارسال نظر

ارسال