مصاحبه اختصاصی دو ماهنامه در و پنجره و نما با آقایان آرش و شروین فداکار (اعضای هیأت‌مدیره شرکت سایتال‌ساخت)

  • پنجشنبه 1 بهمن 1394

اخبار => مصاحبه

در عصر حاضر، تصمیم‌گیریها شتاب فزاینده‌ای به خود گرفته است و با یک کلیک، چهرة عصر نو را پیش‌رو قرار داده است، به‌طوریکه سبب پیچیدگی تصمیمات نهادها، سازمان‌ها و به‌طور کلی تمامی ما گردیده است.

از افتخارات مجموعة سایتال ساخت، مدیریت استراتژیک و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد در بخش مدیریت و بهره‌برداری فزاینده، آگاهی از رضایت‌مندی مشتریان و کلیة طرف‌های ذینفع از نحوة اجرای باکیفیت و اقتصادی پروژه‌ها و تعامل سازندة کارکنان و مدیران شرکت در اجرای امور و رفع تنگناها میباشد. تصمیم‌گیری مشترک بین دو گروه فنی و اجرا، پیشرفت و افزایش دانش عملی کارکنان را پدیدار نموده و در جهت توفیق روزافزون و حضور فعال در پروژه‌های عمرانی سعی و تلاشی مضاعف را مبذول داشته است و امید است با عنایت و لطف بیپایان ایزدمنان خدمات خود را معادل خدمات روز دنیا ارائه نماید.

 

دو ماهنامة در و پنجره و نما طی گفت‌و‌گویی با اعضای هیأت‌مدیرة شرکت سایتال‌ساخت جویای نظرات ایشان درخصوص فعالیت این شرکت شده است که در ادامه میخوانیم:

 

1- لطفاً درمورد فعالیت شرکت سایتال‌ساخت و سوابق آن توضیح دهید.

(از چه متریال‌هایی برای ساخت در و پنجره و نما استفاده میکنید و چه متریال‌هایی را ترجیح میدهید؟ و بالعکس از چه مواد و تجهیزاتی استفاده نمیکنید؟)

شرکت سایتال‌ساخت، فعالیت خود را در زمینة تولید درب و پنجره و نماهای آلومینیومی آغاز کرده و طی سال‌های گذشته با تجارب بدست‌آمده، توانسته فعالیت‌های خود را هر روز بهبود بخشیده و همیشه در زمینه‌های  تخصصی این صنعت از پیشگامان بوده است.

مجموعة ما در این راستا در هر چهار عرصة مهندسی، تأمین تجهیزات، ساخت و نصب به‌صورت خودکفا فعالیت دارد؛

در زمینة مهندسی با تشکیل تیمی بزرگ و توانمند و هزینه در زمینة آموزش‌های آکادمیک اعضا در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های معتبر اروپایی مجموعه فنی خود را در سطح کشور متمایز کرده‌ایم.

در زمینة بازرگانی با واردات تمامی متریال‌های به‌روز صنعت نما ازقبیل پروفیل‌های آلومینیوم، آلووود، سرامیک، ترمووود، یراق‌آلات و ... برای خود قابلیت ورود به انواع پروژه‌های کوچک و بزرگ را ایجاد کرده‌ایم.

در زمینة ساخت با دارا‌بودن یکی از بهترین خطوط تولید در سطح بین‌المللی و تکیه بر اصول تضمین کیفیت، شرکت سایتال ساخت از کیفیت تولید بسیار مطلوبی برخوردار بوده؛

و در حوزة نصب با استفاده از منابع انسانی متخصص، کارشناسان فنی ناظر بر کنترل کیفیت و پیاده‌سازی اصول برنامه‌ریزی و کنترل پروژه در سطح عالی فعالیت کرده، و درنهایت با مدیریت دقیق و پیگیر مدیران ارشد، رضایتمندی مشتریان خود را همواره برآورده و تحسین آنها را برانگیخته است.

2- کدام‌یک از پروژه‌های خود را به‌عنوان رزومة‌ کاری معرفی میکنید و به آن افتخار میکنید؟

در مجموعة سایتال ساخت، تمامی پروژه‌ها از فازهای آغازین بدون توجه به اندازة آنها و میزان سودآوری آنها با سیستم‌هایی مشخص و طبق روال‌ از پیش تعیین شده پیگیری شده و هیچ تفاوتی در میزان انرژی صرف‌شده و اهمیت با یکدیگر ندارند؛ لذا تمامی پروژه‌ها پس از اتمام، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به‌عنوان رزومة کاری این مجموعة افتخارآمیز و قابل بررسی میباشند.

3- اولین مسأله‌ای که درمورد طراحی ‌نما به آن توجه میکنید، چیست؟

علیرغم شرکت‌های طراح که صرفاً بر جنبه‌های ظاهری طراحی تمرکز دارند؛ این مجموعه عنایت به اینکه در زمینة جزئیات طراحی و استفاده از متریال‌های مختلف در فاز اجرایی تبحر دارد، با این پیش‌زمینه با کارفرمایان محترم مذاکره و با توجه به خواسته‌های آنها اقدام به طراحی مینماید.

4- بیشتر در زمینة مونتاژ فعال هستید یا طراحی؟

مجموعة سایتال ساخت، متناسب با نوع خواسته‌های کارفرمایان در هر چهار عرصة مهندسی، تأمین تجهیزات، ساخت و نصب به‌صورت خودکفا فعالیت دارد.

5- در بحث نما از upvc استفاده کرده‌اید؟

از upvc به‌علت مشکلات و نقایصی که دارد استفاده نمیکنیم.

6- آیا صنف شما رشتة دانشگاهی دارد؟ و یا نیازمند آموزش میباشد؟

صنف نماکاران رشته دانشگاهی و آموزش‌های آکادمیک در برخی کشور‌های اروپایی دارد و طبیعتاً با توجه به جزئیات متفاوت و تنوع متریال‌های مورداستفاده نیاز به آموزش‌های تخصصی غیرقابل‌انکار است.

7- درمورد برنامه‌های آتی شرکت خود توضیح دهید.

شرکت سایتال ساخت طبق برنامة استراتژیک تهیه و تصویب‌شدة، خود طرح‌های توسعه‌ای بلند‌مدتی در تمامی عرصه‌های مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرا دارد که این اهداف به‌صورت برنامه‌های عملیاتی تدوین و درحال اجرا میباشند؛ به‌عنوان مثال کارخانه‌های تولید برخی از متریال‌های مورد استفاده در صنعت نما درحال احداث میباشد و همچنین برنامه‌های آموزشی خاصی در زمینة تقویت دفتر فنی طراحی و دفتر فنی اجرایی مجموعه در جریان است. امید است در آینده‌ای نزدیک این مجموعه به سازمانی پیشگام در عرصة فعالیت خود مبدل گردد.


تعداد بازدید : 3250

ارسال نظر

ارسال