"باشگاه در و پنجره و نما در گفت و گو با سارای"

سارای پیشگام صنعت آلومینیوم ترکیه

  • یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 12:32

اخبار => مصاحبه

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت سارای آلومینیوم با نزدیک به 4 دهه تجربه در عرصة تولید انواع پروفیل‌های آلومینیوم یکی از پیشگامان صنعت آلومینیوم ترکیه می‌باشد. که درحال‌حاضر جزء 200 شرکت برتر این کشور است. تنوع محصولات، کیفیت بالا و پایبندی به تعهدات باعث گردیده است تا محصولات سارای به بیش از 45 کشور جهان صادر شود و به‌موجب آن از سال 2009 تاکنون، سارای هر ساله در زمرة برترین صادرکنندگان ترکیه قرار می‌گیرد.
 ساراي پیشگام صنعت آلومینیوم ترکیه

باشگاه در و پنجره و نما در گفت و گو با شرکت سارای:

سارای ایران به‌عنوان تنها مرجع هماهنگی و فروش محصولات سارای ترکیه در ایران، یک سایت فنی‌مهندسی واقع در شهر تهران است که در زمینة محاسبات سازه‌ای، تعیین نوع پروفیل و بهینه‌سازی لیست اقلام موردنیاز پروژه فعال می‌باشد که با مهندسین مشاور و تولیدکنندگان آن از محصولات همکاری دارد.

شرکت‌های سازندة نمای ساختمان و مهندسین مشاور با همکاری نمایندة منطقه‌ای کلیة شهرهای ایران طرح‌های درب، پنجره و نمای خود را به سایت فنی و مهندسی سارای ایران ارسال نموده و این مجموعة فنی با اتکا به تجربیات، آموزش‌های فنی دوره‌های مختلف و به‌کارگیری نرم‌افزار Orgadata تمامی نیازهای مشتریان خود را مرتفع می‌نماید. کتاب حاضر گویای گزیده‌ای از محصولاتی است که در شرکت سارای ترکیه تولید می‌شود.

  • لطفاً شرکت سارای ترکیه را معرفی نموده و مختصری درخصوص تاریخچة این شرکت توضیح دهید.

شرکت سارای تولیدکنندة برتر پروفیل آلومینیوم و ورق کامپوزیت در ترکیه است که همیشه به‌عنوان قهرمان صادرات ترکیه و جزء 500 نام تجاری برتر این کشور مطرح بوده است.

این شرکت به آخرین تکنولوژی‌های تولید، از مرحله تولید بیلت تا پروفیل آلومینیوم و همچنین ورق آلومینیوم کامپوزیت پانل از مرحله رنگ ورق تا اکسترود آن مجهز می‌باشد.

کلیه محصولات این شرکت دارای استانداردها و گواهینامه‌های لازم کیفی در سطح بین‌المللی هستند که از این منظر صادرات به 54 کشور دنیا در حال انجام می‌باشد.

شمش آلومینیوم مورد استفاده در سارای برای تهیه بیلت از شرکت هیدرو تهیه شده و هرگز از شمش‌های بازیافتی استفاده نمی‌گردد.

همچنین رنگ‌های مصرفی در شرکت سارای از برترین کارخانجات دنیا مانند ژوتون و پولور تهیه می‌شود.

انواع کرتین وال، پنجره، پروفیل‌های صنعتی، دکوراسیون و بسیاری از پروفیل‌هایی که تنوع آن بالغ بر 14000 مقطع است، سیستمی را تشکیل داده که تمامی آنها ثمره سال‌ها تحقیق در واحدهای طراحی بوده است و بعضاً با کمک از پیشنهادهای ارائه شده توسط مشتریان صاحبنظر و یا توسط همکاری با شرکت‌های طراح سیستم بدست آمده است. همچنین یراق‌آلات و اتصالات تماماً با همکاری شرکت‌های بنام مرتبط، با برون سپاری آماده ارائه گردیده است.

  • شرکت سارای از چه زمانی به بازار ایران روی آورد و اولین نمایندگی خود را چه زمانی در ایران افتتاح نمود؟

دفتر سارای در ایران از سال 2009 شروع به فعالیت نموده است. این دفتر با پشتیبانی کامل شرکت سارای و تلاش بسیار در ارائه خدمات با کیفیت و ارتباط دوستانه با همکاران در این عرصه توانسته است این محصول را به پروژه‌های عمرانی طرف قرارداد در کشور برساند.

در حال حاضر "سارای" مرجعی قابل اعتماد برای دریافت خدمات بهتر و محصولات اصل  (ORIGINAL SARAY) می‌باشد.

صمیمانه از دوستان و همکاران سراسر کشور دعوت به عمل می‌آورد که این خدمات را تجربه نمایند.

                                                                                                                

  • لطفاً در مورد خدمات دفتر سارای در ایران و همچنین نحوة سفارش‌گیری و فروش محصولات سارای در ایران توضیحاتی را ارائه فرمایید.

 

سارای ایران دارای دفتر فنی جهت محاسبه و تهیه لیست پروفیل و لوازم جانبی آن جهت ارائه خدمات بهتر به طرح‌های ارسالی سازندگان درب و پنجره و نما می‌باشد.

از مزیت‌های مهم دیگر استفاده از محصولات سارای می‌توان به صرفه‌جویی در وقت اشاره نمود. زمان تحویل معمول برای سفارشات تولیدی در ترکیه یک ماهه و بعضاً بعلت وجود انبار غنی، تحویل بروز مقدور می‌باشد.

از محصولات شرکت سارای که در بازار ایران توسط دفتر سارای در ایران عرضه می‌شود می‌توان به انواع پروفیل کرتین‌وال در سایزهای مختلف و درب و پنجره لولایی و کشویی و رنگ‌های مختلف و همچنین ورق آلومینیوم کامپوزیت پانل SARAY BOND A2 کاملا نسوز بوده و دارای هسته استفاده شده از مواد معدنی مرغوب و غیرقابل اشتعال است، اشاره نمود.

پنجره‌های ساخته شده از محصولات سارای در حداکثر مواقع موجبات رضایت کامل کارفرمایان شده که این امر سهل الوصول شدن تمامی حقوق مجریان را فراهم آورده است.

درصورت تغییر در مقدار سفارش، کارفرما می‌تواند به سادگی حتی به تعداد یک شاخه پروفیل را خریداری نمایند و هرگز کمترین دغدغه‌ای بابت حمل، ترخیص و... نداشته، زیرا در محموله بعدی به سرعت حمل و تحویل می‌گردد.

حتی سفارشات کوچک به اندازه یک پنجره جهت ارایه در یک پروژه با رنگ خاص پذیرفته، تولید و حمل می‌گردد که این امر باعث پیشی گرفتن مشتریان سارای در پروژه‌ها گردیده است.

مشتریان به دفعات شاهد عودت اضافه مبالغ پرداختیشان بدلیل کاهش وزن پروفیل‌ها نسبت به سفارش اولیه بوده‌اند چرا که در آبکاری ممکن است وزن پروفیل کاهش یابد.

وزن پروفیل‌های ارائه شده با وزن‌های تئوریک برابری دارد و نتیجة پیش محاسبات نما و پنجره دقیق می‌باشد. محاسبات فنی و بدست آوردن ممان اینرسی لازم برای یک پروژه، ارتباط مستقیم با سختی و استحکام پروفیل دارد و اگر استحکام پروفیل تحویلی مطابق آنچه که در محاسبات در نظر گرفته می‌شود نباشد اساساً محاسبات غلط شده و بلا استفاده می‌گردد. لذا ثابت قدم بودن سارای در ارائه سختی و استحکام مورد ادعا، به اعتماد در انتخاب سایز پروفیل کمک می‌نماید.

  • درمورد محصولات کپی پروفیل‌های سارای در ایران توضیح دهید و آیا وجه تمایزی بین سارای اصل و نمونة تقلبی و کپی‌شدة‌ آن در بازار وجود دارد؟

سیستم‌های اختصاصی هر شرکت هویت آن شرکت است. متاسفانه در ایران احترام به طرح دیگران گاهی خدشه‌دار می‌شود.

استفاده از طراحی یک شرکت دیگر در تولید محصول به محصول اصلی به آن معنی است که با شبیه کردن آن، شرکت کپی کننده قصد دارد محصولات خود را به قیمت‌های مناسب‌تر در سطح آن برند به مصرف کنندگان بفروشد که این کار فریب مصرف کننده است.

ما مفتخریم که با آوردن سارای به ایران موجب ایجاد الگویی مناسب و ایجاد افق دید وسیعتر در تغییر رویه تولید پروفیل در ایران شده‌ایم بطوریکه ارتقاء این صنعت به خوبی قابل لمس می‌باشد و امید است که این اتفاق هر چه بیشتر و سریعتر برای کشور عزیزمان در سطح بین‌المللی حاصل گردد.

ولی بدانیم که استفاده از هویت دیگران کاری مذموم و ناپسند است هرچند که صرفاً با کپی طرح هندسی نمی‌توان به تمامی مشخصات فنی محصول یک کمپانی دیگر دست یافت و یک BRAND محصول سال‌ها تجربه، اعتماد، کیفیت، کارگروهی، ماشین‌آلات به روز، خدمات، مواد اولیه، پشتیبانی در کنار طراحی‌ها و ملزومات آن بطور کامل می‌باشد.

  • درخصوص محصول پلی‌آمید تولیدی خود توضیحاتی ارائه فرمایید.

 

در راستای خدمت‌رسانی و بی‌نیازی کشورمان از واردات، برای اولین بار اقدام به تولید پلی آمیدهای مورد استفاده در پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک با برند BENDINI نمودیم که در حال حاضر مورد تایید اکثر شرکت‌های معتبر فعال در این زمینه است.

نمونه‌ای از این پلی آمید را هم برای شرکت سارای فرستادیم که این شرکت نیز کیفیت محصول را تایید کرد. همچنین مواد اولیه و نمونه‌های تولیدی خود را برای آزمایشگاه رازی فرستادیم که تست‌های لازم و مورد استفاده در صنعت ترمال بریک را طبق جداول بین‌المللی انجام دهد، نتایج بدست آمده با دیتا شیت (برگه اطلاعات) ارائه شده توسط شرکت تکنو فورم آلمان قابل رقابت می‌باشد.

امید است با همکاری سایر دست‌اندرکاران، راه برای تولید سایر محصولات صنعت آلومینیوم میسر گردد.


تعداد بازدید : 4015

ارسال نظر

ارسال