گفت‌و‌گوی ماهنامه در و پنجره و نما با آقای قاسم‌لو مدیر فروش شرکت بهینه گستر فراتاب (کاتیا)

  • یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 15:23

اخبار => مصاحبه

باشگاه در و پنجره و نما: مجموعة صنعتی کاتیا بر پایة ارزش‌های سازمانی خود و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی پس از فروش سعی در افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رضایتمندی مشتریان خود دارد.
گفت‌و‌گوي ماهنامه در و پنجره و نما با آقاي قاسم‌لو مدير فروش شركت بهينه گستر فراتاب (كاتيا)

باشگاه در و پنجره و نما گزارش می‌دهد:

شرکت بهینه گستر فراتاب، با هدف ارتقای سطح کیفی مصالح ساختمانی، استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی و نیروی متخصص داخلی و بهینه‌سازی مصرف انرژی با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمی و عملی در سال ۱۳۹۲ تأسیس و پس از احداث کارخانه، فضاهای اداری و آزمایشگاهی و انتقال دانش فنی روز دنیا و ماشین‌آلات تولیدی در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینة تولید پروفیل‌های درب و پنجره UPVC با نام تجاری «کاتیا» در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز نمود.

این شرکت با بهره‌گیری از ماشین‌آلات مدرن، با تکنولوژی اروپایی و سیستم توزین و انتقال تمام اتوماتیک و نیروی انسانی کارآمد و متخصص و استفاده از بهترین مواد اولیه اقدام به تولید پروفیلی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی با ظرفیت فعلی ۴۰۰۰ تن در سال و با دردست‌داشتن طرح توسعة ۱۲۰۰۰ تن در سال جهت تأمین نیازهای داخلی کشور نموده است.

 

  • شرکت بهینه گستر فراتاب با برند کاتیا در سال 1392 راه‌اندازی شده و به تولید پروفیل‌های upvc مشغول است. کاتیا یک نام ایرانی و به‌معنای بسیار پاک و خالص می‌باشد. این برند با توجه به کیفیت بسیار بالای پروفیل‌های خود موفق به دریافت استاندارد ایران شده است.
  • پروفیل‌های upvc کاتیا جزو دستة گرید A محسوب می‌شوند و همواره کیفیت در درجة اول اهمیت برای شرکت ما بوده است.
  • قطعاً بحران‌های اقتصادی که در سطح کلان کشور اتفاق می‌افتد، در روند فعالیت همه تأثیرگذار است و هیچ شرکتی یا صنعتی مستثنی نیست. در صنف upvc نیز در زمینة تأمین مواد اولیة تکمیلی pvc در سطح کشور مشکلاتی به‌وجود آمده است و خیلی از تأمین‌کنندگان اصلی این مواد اصلاً نمی‌فروشند و ترجیح می‌دهند که محصولشان را نگه دارند تا قیمت‌ها ثابت شوند و بعد بفروشند و این مشکلات زیادی برای تولیدکننده به‌وجود آورده است. ازطرف دیگر خود pvc که محصول کشور عزیزمان هست را نیز نمی‌توان به‌راحتی تهیه کرد و قیمت آن نیز از اردیبهشت 97 تا مرداد 97 بالای 110 درصد (فقط در پودر pvc) افزایش یافته است. این مشکلات و کمبودها قطعاً در قیمت محصولات نیز به‌شدت تأثیرگذار خواهد بود.
  • علاوه بر مشکلاتی که ذکر شد که منجر به نبود تولید و فروش می‌شود، همچنان هزینه‌های آب و برق، مالیات، کارگر و ... برای تولیدکنندگان پابرجا مانده است و فعلاً به امید حل این مشکلات ایستاده‌ایم.

تعداد بازدید : 693

ارسال نظر

ارسال