زیباترین کتاب فروشی های جهان

  • چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هر کتاب جهانی است که در دستان شما قرار گرفته و یک کتاب فروشی را می توان جهانی از جهان های مختلف دانست. کتاب فروشی ها از قدیمی ترین ساختمان های جهان هستند که زیبایی بسیاری دارند.
زیباترین  کتاب فروشی های جهان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به نقل از پایگاه آموزشی طلا، هر کتاب جهانی است که در دستان شما قرار گرفته و یک کتاب فروشی را می توان جهانی از جهان های مختلف دانست. کتاب فروشی ها از قدیمی ترین ساختمان های جهان هستند که زیبایی بسیاری دارند.

 

شاید با خود فکر کنید که کتاب فروشی ها به زیبایی کلیسا ها و دیگر ساختمان های مشهور با معماری عجیب نیستند اما زیبایی فراوانی را درون خود جا داده اند که می تواند هرکسی را درون خود غرق کند.

در ادامه 10 مورد از زیبا ترین کتاب فروشی های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • Cărturești Carusel

این کتاب فروشی در سال 1903 ساخته شده و بعد ها توسط شورشیان تخریب شد. در سال 2007 نوه صاحب اصلی کتاب فروشی برای بار دیگر این مغازه را بنا کرده است و دارای پله های مارپیچی، بالکن های منحنی، نور طبیعی و یک چای خانه در طبقه آخر است.

 

  1. آخرین کتاب فروشی

این کتاب فروشی واقع شده در لس آنجلس آمریکا یکی از بزرگترین کتاب فروشی ها است که می تواند شما را غرق در کتاب های مختلف کند.

  1. El Ateneo Grand Splendid

این کتاب فروشی واقع در آرژانتین زمانی خانه هنرمندان و تئاتر بوده و هم اکنون نیز به کتاب فروشی تبدیل شده است که زیبایی خاصی را درون خود جا داده است.

  1. Livraria Lello

این کتاب فروشی واقع در کشور پرتقال بدون شک شما را به یاد کلیسا ها می اندازد. معماری این کتاب فروشی به سبک نئوگوتیک بوده و صحنه هایی از فیلم هری پاتر نیز در آن فیلم برداری شده است.

  1. Boekhandel Dominicanen

این کتاب فروشی واقع در هلند در واقع یک کلیسا به سبک گوتیک می باشد که از آن در جنگ با بناپارت استفاده شد. این کلیسا هم اکنون به یک کتاب فروشی زیبا تبدیل شده است.

  1. Libreria Acqua Alta

این کتاب فروشی واقع در ونیز ایتالیا بر روی آب قرار گرفته است. در این کتاب فروشی فضا های ضد آب قرار دارد تا کتاب ها را از خراب شدن مصون بدارد.

  1. انبار کتاب بالدوین

این انبار کتاب پر است از کتاب ها، نقشه و وسایل نادری که در جای جای آن قرار دارند و هر بازدید کننده ای را به یاد تاریخ ایالات متحده می اندازد.

  1. Zhongshuge

این کتاب فروشی واقع شده در چین به شکل یک هزار تو و با سبک آشر ساخته شده است که همه دوست داران کتاب را به خود جذب می کند.

  1. کتاب و پخت غذا

یک کتاب فروشی واقع شده در بروکسل پایتخت اتریش است که یک فضای باز برای خوردن غذا و همچنین بخش مجزایی برای کتاب های آشپزی دارد.

  1. Daunt Books

این کتاب فروشی در شهر لندن پایتخت انگلستان واقع شده است که اولین ارسال و سفارش کتاب را نیز انجام داد. بنای این ساختمان از چوب های بلوط ساخته شده و زیبایی خاصی به آن داده است.

 


تعداد بازدید : 616

ارسال نظر

ارسال