افتتاح کارخانه جدید هافمن در شهرکرد و دست‌یابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار در سال ۱۴۰۰

  • شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 15:12

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: برای برداشتن گام اساسی در صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها قطعا باید سراغ پنجره‌ها رفت، پنجره‌هایی که بخش عمده انرژی سرمایی و گرمایی را به خاطر عایق نبودن هدر می‌دهند.
افتتاح كارخانه جديد هافمن در شهركرد و دست‌یابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار در سال ۱۴۰۰

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی هافمن، در سالهای اخیر شرکت‌های بسیاری برای تولید درب و پنجره‌های با کیفیت و استاندارد وارد این عرصه شدند که تعداد کمی از این شرکتها موفق عمل کردند که هافمن از جمله این شرکت هاست. به همین منظور گفتگویی با وهاب زاده، مدیرفروش شرکت هافمن انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

  • با توجه به حضور پرسابقه هافمن در این صنعت، وسعت تولید و فعالیت این مجموعه چقدر است؟

هافمن ۴ انبار و ۲ کارخانه تولیدی در کل کشور دارد که بیش از ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند که در حال حاضر نیز این کارخانه ها توان ظرفیت تولید بیش از ۲۵ هزار تن در سال را دارا هستند،همچنین ۱۷۰ نماینده‌ی فروش و مونتاژکار مستقیم و بیش از ۵۰۰ کارگاه مونتاژکار هم به‌صورت غیرمستقیم با هافمن همکاری می‌کنند.

  • سهم بازار داخلی چقدر بوده و محصولات هافمن به چه کشورهایی صادر می شود؟

در حالی حاضر سهم هافمن از بازار داخلی بیش از ۲۰ درصد است که پیش‌بینی ما برای سال آینده دست‌یابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار است. در زمینه صادرات نیز، به طورمنظم به کشورهای افغانستان، عمان و سوریه صادرات صورت می گیرد و کشورهای آسیای میانه و جنوب ایران نیز مقصدهای بعدی در سال ۱۴۰۰ ما هستند.

  • بازار رقابتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در رابطه با صنعت ساختمان و بازار این کسب‌و‌کار، پیش‌بینی ما برای سال ۱۴۰۰ این است که تا ۶ ماه اول، کل بازار دچار یک رکود می شود، اما برند هافمن به دلیل داشتن برنامه‌ریزی‌های قوی از جمله تبلیغات خوب و همچنین سیاست‌گذاری‌های انبساطی سهمش را در بازار حفظ خواهد کرد.این مجموعه سعی دارد سهم بازارش را افزایش دهد؛به همین منظور وارد سیاست های انبساطی می شود، در نتیجه تمام تلاش خود را برای فروش خوب، تثبیت قیمت ها و همچنین ارائه خدمات بهتر به کار می برد.

  • بیشترین توزیع محصولات هافمن در کدام استانها صورت می گیرد؟

یکسری استان ها با توجه به داشتن شاخص های بالاتر در ساخت و ساز، مثل پروانه ساخت مسکن و همچنین مصرف متریال UPVC  بیشتر در زمره استانهای پر تیراژ به لحاظ فروش محصولات قرار می گیرند.

تهران و البرز را که نمی توان از یکدیگر تفکیک کرد،زیرا مراکز تولیدی در استان البرز قرار دارند که مصرف استان تهران و شهرها و مناطق منتهی به استان البرز را تأمین می‌کنند ، به همین خاطر آمار این دو استان معمولاً با یکدیگر قرار می گیرند. بعد از آن استان‌هایی مثل خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان شرقی جزو استان هایی هستند که بیشترین توزیع پنجره های یو پی وی سی در آنها انجام می شود.

  • با توجه به اینکه برای سال آینده برنامه ریزی شده که بیش از ۳۰ درصد سهم بازار را در اختیار داشته باشید آیا برنامه‌ای برای توسعه فضای کارگاهی و تولید دارید؟

کارخانه شهرکرد که از اوایل سال خریداری شده بود، آبان ماه به خط تولید اضافه شد. ظرفیت تولیدی که این کارخانه به ما می دهد حجم بسیار بالایی داشته و با توجه به برآوردی که صورت گرفته ، ظرفیت تولیدی بالغ بر ۲۵ هزار تن در سال دارد.

  • دستاورد جدید هافمن در زمینه ارائه خدمات چیست؟

در حال سرمایه گذاری در شاخه جدیدی به نام "هافمن سرویس" هستیم که سامانه جامعی برای ارائه خدمات فروش، تولید و نصب پنجره به خصوص طرح تعویض پنجره مناطقی که پنجره های قدیمی دارند. این سامانه در سال ۱۴۰۰ شکوفا می شود که حرکت جدیدی در این صنعت است.

 


تعداد بازدید : 536

ارسال نظر

ارسال