افتخاری دیگر برای گروه صنعتی هافمن

کسب تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد کشور

  • یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 21:52

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: گروه صنعتی هافمن، توانست تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد ایران را کسب کند
افتخاری دیگر برای گروه صنعتی هافمن

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، در مراسمی که بمناسبت نکوداشت یکصدمین سالگرد تأسیس سازمان استاندارد ایران و تجلیل از واحدهای منتخب کیفی ملی استاندارد، روز شنبه ۲۲ مهرماه در سالن اجلاس سران برگزار گردید، گروه صنعتی هافمن تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد ایران را دریافت کرد.

 

این مراسم با حضور رئیس قوه قضائیه، وزیر صمت، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون اجرایی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، سخنگوی دولت و جمعی از مسئولان کشوری برگزار گردید.

معاون اجرایی رییس جمهور در این مراسم اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران از مجموعه‌های اثرگذار در ارتقای شاخص ‌های اقتصادی است. کالای بی‌کیفیت ضرر به جان و روح مردم و ضرر به تولیدکنندگان است. سازمان استاندارد یک مدعی‌العموم است که باید در نقطه قضاوت بین تولیدکننده و مصرف‌کننده باشد.

 

وی یادآوری‌کرد: نشان استاندارد یک ارزش ملی است و باید مراقبت کنیم تا روزبه‌روز تقویت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: سازمان ملی استاندارد در موارد مربوط به سلامت مردم نباید هیچگونه اغماضی به خرج دهد و باید با اِعمال نهایت دقت، همه مسیرهای منتهی به فساد و تقلب در فرایند تولید یک محصول را مسدود کند و چنانچه در مواردی این فساد و تقلب به وقوع پیوست باید با شدت و منطبق با موازین قانونی برخورد شود.

در این مراسم از تمبر یکصدسالگی سازمان ملی استاندارد ایران توسط رئیس قوه قضاییه رونمایی شد و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به صورت نمادین این تمبر را امضا و حاشیه‌نویسی کرد؛ همچنین از نخبگان و برگزیدگان حوزه استاندارد نیز با حضور رئیس دستگاه قضا تجلیل شد و  دکتر محمد حمیدیه، مدیریت گروه صنعتی هافمن، تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد ایران را دریافت کردند.

گفتنی است در این دوره از ممیزی های سازمان استاندارد ایران، ۱۳ واحد صنعتی حائز دریافت تندیس منتخب کیفی ملی استاندارد ایران شده اند که گروه صنعتی هافمن بعنوان یکی از ۱۳ واحد صنعتی ، مفتخر به دریافت تندیس واحد منتخب کیفی ملی استاندارد ایران گردیده است.

 


تعداد بازدید : 449

ارسال نظر

ارسال