دریافت لوح و تندیس جشنواره "تولید ملی، افتخار ملی" به‌عنوان تولیدکننده برتر توسط گروه صنعتی هافمن برای سومین بار

  • چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 13:3

اخبار => در و پنجره و نما

باشگاه در و پنجره و نما: ببیست و یکمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» در تاریخ 30 بهمن ماه در سالن همایش اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید و در انتهای این مراسم از 63 تولیدکننده برتر تجلیل شد. بیست و یکمین دوره این جشنواره که با حضور رییس اتاق ایران، معاونین وزیر صمت، رییس کمیسیون صمت مجلس و برخی مسئولان دولتی و بخش خصوصی با هدف بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت تقویت تولید داخلی و رفع موانع تولید برگزار شد.
دریافت لوح و تندیس جشنواره "تولید ملی، افتخار ملی" به‌عنوان تولیدکننده برتر توسط گروه صنعتی هافمن برای سومین بار

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، گروه صنعتی هافمن در بیست‌و‌یکمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» برای سومین بار به‌عنوان شرکت برتر معرفی شد و از آن تجلیل به‌عمل آمد. آقای مهندس صراف زاده، به نمایندگی از طرف گروه صنعتی هافمن و به نیابت از دکتر حمیدیه مدیرعامل هافمن، لوح و تندیس این جشنواره را دریافت نمود.

خالقی قائم‌مقام دبیرکل خانه صمت مهم‌ترین هدف این جشنواره سالانه را، ایجاد تعامل دوسویه میان بخش خصوصی و دولتی در کشور عنوان کرد.

وی افزود: تولیدکنندگان حاضر در این مراسم که نماینده بخش خصوصی کشور هستند در حضور دولتمردان و تصمیم‌گیران صنعتی مشکلات و چالش‌های حوزه تولید را مطرح می‌کنند.

 

خالقی گفت: قدردانی از واحد‌های نمونه و کارآمد کشور در این مراسم فرصتی برای معرفی تولیدکنندگان برتر کشور است.

دبیرکل خانه صنعت و معدن، رقابتی‌نبودن بازار در برخی از بخش ها، نداشتن ارتباط مستمر با بازار‌های بین‌المللی و نبود تأمین نقدینگی را از مهم‌ترین چالش‌های صنعت کشور عنوان کرد.

 


تعداد بازدید : 803

ارسال نظر

ارسال