وین‌تک لوح و تندیس جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» را به‌عنوان تولیدکننده برتر دریافت کرد

  • شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 10:4

اخبار => اخبار

بیست‌و‌یکمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» در تاریخ 30 بهمن‌ماه در سالن همایش اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید و در پایان این مراسم از 63 تولیدکننده برتر تجلیل شد.
وین‌تک لوح و تندیس جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» را به‌عنوان تولیدکننده برتر دریافت کرد

بیست‌و‌یکمین دوره این جشنواره با حضور آقامحمدی (رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبر انقلاب)، جهرمی (سخنگوی دولت)، اکبری (رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی)، نگاهداری (رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس) و برخی مسئولان دولتی و بخش خصوصی و با هدف بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت تقویت تولید داخلی و رفع موانع تولید برگزار شد.

جشنواره تولید ملی، قدیمی‌ترین رویداد بخش تولید و تجارت کشور است و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ایجاد یک فضای گفتاری برای حل چالش‌ها، دغدغه‌ها و بحران‌های بخش صنعت و معدن و انتقال آن به حاکمیت است. در این جشنواره برترین تولیدکنندگان براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته و شاخص‌های مدنظر معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند. لازم به‌ذکر است در جشنواره امسال دو بخش جدید در قسمت اهدای جوایز اضافه شد و از برترین شهرک‌های صنعتی و سفیران کار و تولید نیز تقدیر صورت گرفت.

در پایان این همایش نیز از 63 واحد تولیدی برتر تقدیر به‌عمل آمد و از گروه تولیدی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) به‌عنوان برگزیده این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شد.

 


تعداد بازدید : 754

ارسال نظر

ارسال