کارخانه ساخت «خانه های پیش ساخته» در پاکدشت افتتاح شد

  • سه شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 10:3

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: با حضور وزیر دفاع، پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه کارخانه ساخت خانه‌های پیش‌ساخته در قالب طرح ملی صنعتی سازی ساختمان در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
کارخانه ساخت «خانه های پیش ساخته» در پاکدشت افتتاح شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایرنا، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح این کارخانه، به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به کمبود مسکن در کشور ، طرح ملی صنعتی ساختمان با تأکید بر دانش و فناوری بومی و با هدف تولید انبوه مسکنبه عنوان یکی از طرح‌های دولت در حوزه مسکن در پاکدشت آغاز به کار کرده اس.

فرهاد بشیری افزود: در این طرح، تمامی قطعات یک ساختمان از دیوارها، ستون‌ها، لوله‌گذاری، برق، سیستم حرارتی و برودتی در کارخانه تولید و در محل مورد نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: ساختمان‌های پیش‌ساخته‌ای که پیش از این در کشورهای پیشرفته تولید می‌شد، از مرحله ابتدایی تا مونتاژ به طور کامل در این کارخانه تولید شده در نهایت یک ساختمان ۱۲ طبقه به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع ظرف مدت حداکثر ۶ ماه تولید و نصب می‌شود.

وی افزود: این کارخانه در فاز اول هر ماه ۲ بلوک ۱۲ طبقه تولید و ۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار می‌باشند و سالانه ۶ هزار واحد مسکونی تولید می‌کند.

بشیری اظهار داشت: در تولید این ساختمان‌ها اصول ایمنی رعایت شده و واحدهای تولیدی در برابر زلزله مقاوم می‌باشند.

وی تصریح کرد: به گفته مسوولان این کارخانه، عمر مفید ساختمان‌های احداثی، از ۲۰ سال به ۱۰۰ سال افزایش پیدا می‌کند.

 


تعداد بازدید : 362

ارسال نظر

ارسال