مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

بررسی شرایط ورودی‌های شهر قزوین/ ارزیابی و آنالیز شرایط سازه و نمای ساختمان‌ها

  • دوشنبه 17 آبان 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از بررسی شرایط ورودی‌های این شهر و ارزیابی و آنالیز شرایط سازه و معماری نمای ساختمان‌ها از دیدگاه سیما و منظر شهری خبر داد.
بررسی شرایط ورودی‌های شهر قزوین/ ارزیابی و آنالیز شرایط سازه و نمای ساختمان‌ها

محسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از بررسی شرایط ورودی‌های این شهر و ارزیابی و آنالیز شرایط سازه و معماری نمای ساختمان‌ها از دیدگاه سیما و منظر شهری خبر داد و اظهار داشت: بررسی تخلفات ساختمانی از لحاظ نوع و جنس مصالح به کار رفته، عدم تطابق با آیین‌نامه‌های ساختمانی و سایر ملزومات مورد نیاز با توجه به فرهنگ و معماری ایرانی اسلامی از جمله موارد طرح شده در جلسه بود.

وی افزود: ارزیابی و آنالیز راهکارهای کاهش این تخلفات در کمیته فنی کمیسیون ماده 5 از جمله موارد مورد تأکید در بحث‌های مطرح شده بود.

مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: شهرداری قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان هم مکلف شدند با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب و فنی بسترهای کاهش این تخلفات را فراهم کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نهایی شدن طرح تفصیلی مناطق و روستاهایی که به عنوان ناحیه منفصل شهری معرفی شده‌اند برای قرار گرفتن در دستور کار آینده کمیسیون ماده 5 از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

وی با تأکید بر اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین گفت: مقرر شد کمسیون ماده 5 جلسه ویژه‌ای برای رسیدگی و تعیین تکلیف این موضوع برگزار کند.

دبیر کمسیون ماده 5 شهر قزوین در پایان افزود: پیگیری مصوبات قبلی کمیته فنی و این کمیسیون و همچنین رسیدگی و حل و فصل پرونده‌های مردمی هم از دیگر دستور کارهای این جلسه بود که به آن پرداخته شد.


تعداد بازدید : 624

ارسال نظر

ارسال