ساختمانی با قابلیت نابودی ماشین‌ها

  • دوشنبه 13 دی 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: پس از آخرین مجادلات در اخبار بین المللی، در رابطه با آسمان‌خراش جدید لندن با طراحی رافائل وینولی، به یکی دیگر از مشکلات اساسی این طرح، در رابطه با بالا رفتن گرمای شهر لندن می پردازیم.
ساختمانی با قابلیت نابودی ماشین‌ها

پس از آخرین مجادلات در اخبار بین المللی، در رابطه با آسمان‌خراش جدید لندن با طراحی رافائل وینولی، به یکی دیگر از مشکلات اساسی این طرح، در رابطه با بالا رفتن گرمای شهر لندن می پردازیم. معماری این بنا که توسط رافائل وینولی، معمار اروگوئه‌ای صورت گرفته، در خیابان 20 Fenchurch واقع شده است.

نوری که پس از برخورد با سطح رفلکس این ساختمان بازتاب شده، باعث ذوب شدن سطح خارجی اتومبیل‌های این خیابان شده است. با توجه به این اتفاق، این ساختمان به دستگاه مخابره ترانزیستوری نامگذاری شده که امواج حرارتی را انتقال می‌دهد.

مارتین لیندسی، مدیر شرکت صنعتی و آجرکاری، بعد از اینکه خودروی جگوار خود را سمت چپ این خیابان پار کرده بود،بعد از گذشت یک ساعت،هنگام برگشتن به سمت ماشین خود، متوجه شد که سمت چپ ماشین او در قسمت سقف،آینه بغل و سقف ذوب شده است.این ساختمان که در حال حاظر در دست اجرا می باشد شامل یک جداره گسترده در سمت شمال و جنوب می باشد که برای رساندن حداکثر سطح نمایشی ساختمان در قسمت بیرونی می باشد.

نتیجه چنین عملی، باعث یک آسیب گسترده برای خودروهای پارک شده درزیر این ساختمان و همچنین رهگذران می باشد. چنین مشکل مشابهی، سه سال قبل در لاس وگاس صورت گرفته است که به علت طرح نمای مقعر این هتل جدید تازه افتتاح، سطح های زباله وکیسه های پلاستیکی، در اثر بازتاب شدید نور آفتاب ذوب شده بود.

در حال حاضر لندن،یک نام مستعار جدید برای این ساختمان انتخاب کرده است،که به نام (Walkie Scorchie) معروف است.


تعداد بازدید : 1086

ارسال نظر

ارسال