رطوبت‌سنج جدید برگشت سفارش را در صنعت در و پنجره upvc کاهش داد

  • سه شنبه 29 دی 1394

اخبار => اخبار

در فصل زمستان مشتریان مختلفی با شرکت‌ها تماس گرفته و نسبت به متراکم‌شدن پنجرة جدید خود اعتراض می‌کنند...
رطوبت‌سنج جدید برگشت سفارش را در صنعت در و پنجره upvc کاهش داد

تمامی درب و پنجره‌سازان به‌دنبال راه‌حل‌هایی جدید جهت کاهش بازگشت سفارشات و اعتراض به محصولات شرکت خود می‌باشند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که صنعت درب و پنجره‌سازی با آن مواجه است، مشکل تراکم (Condensation) پنجره در زمستان می‌باشد.

به‌گفتة بسیاری از شرکت‌های درب و پنجره‌ساز، در فصل زمستان مشتریان مختلفی با این شرکت‌ها تماس گرفته و نسبت به متراکم‌شدن پنجرة جدید خود اعتراض می‌کنند.

این شرکت‌ها می‌دانند که مشکل اصلی، رطوبت بالای داخل منزل به‌همراه درجه حرارت پایین خارج از منزل است. علیرغم آنکه وقوع این نوع تراکم، حاصل ایراد درب و پنجره ‌سازنده نیست، یک درب و پنجره‌ساز متعهد سعی خواهد کرد این تراکم را به کمترین مقدار کاهش دهد. درواقع اولویت حذف با کاهش تعداد تماس‌های اعتراض‌آمیز به پنجره خواهد بود.

در اینجا بهترین گزینه، امکان محاسبه رطوبت داخلی خانه خواهد بود. دستگاه اندازه‌گیری رطوبت این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند تا آنها بتوانند بر رطوبت داخل خانة خود کنترل کامل داشته باشند. بسیاری از مشتریان از گذشته به‌علت مشکل تراکم پنجره خود با شرکت‌ها تماس گرفته بودند، که با توجه به مصرف دستگاه رطوبت‌سنج، دیگر با مشکلی رو‌به‌‌رو نشده‌اند و زمستان را به‌راحتی سپری کرده‌اند.

با محاسبة رطوبت، صاحبان خانه می‌توانند رطوبت مازاد را ازطریق ایجاد گرمای اضافی در خانه از بین برده و پنجره را از خطر تراکم و به ‌هم‌خوردن آب‌بندی نجات دهند.


تعداد بازدید : 716

ارسال نظر

ارسال