افزایش سهم بازار هافمن

  • یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 13:52

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: کارشناسان بهینه‌سازی انرژی معتقدند که اکثر ساختمان‌های کشور بزرگ‌ترین منبع اتلاف انرژی هستند. بر همین اساس عواملی همچون طراحی نامناسب حرارتی، عایق‌بندی غیراصولی سیستم‌های گرمایشی، دیوارهای بدون عایق، وضعیت نامناسب سقف، شکاف در‌ها، درز پنجره‌ها و همچنین عدم استفاده از کنترل‌کننده‌های گرمایشی موجب اتلاف انرژی در بخش خانگی می‌شوند و به همین دلیل توجه به روش‌های مختلف برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. در میان عوامل مختلف پنجره‌ها سهمی ۴۸درصدی و درها سهمی ۲۴درصدی در اتلاف انرژی در ساختمان‌ها دارند.
افزایش سهم بازار هافمن

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از دنیای اقتصاد: بنابراین برای برداشتن گام اساسی در صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها باید سراغ پنجره‌ها رفت؛ پنجره‌هایی که بخش عمده انرژی سرمایی و گرمایی را به‌دلیل عایق نبودن هدر می‌دهند. در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری برای تولید در و پنجره‌های با کیفیت و استاندارد وارد این عرصه شدند. ‌هافمن از جمله این شرکت‌ها است که با ۴ انبار و ۲ کارخانه تولیدی در کل کشور بیش از ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم را  مشغول به کار کرده و در حال حاضر نیز کارخانه‌های آن توان ظرفیت تولید بیش از ۲۵ هزار تن در سال را دارند. این شرکت همچنین ۱۷۰ نماینده‌ فروش و مونتاژکار مستقیم و بیش از ۵۰۰ کارگاه مونتاژکار به‌صورت غیرمستقیم در سراسر کشور دارد.

به گفته آرمان وهاب‌زاده، مدیرفروش شرکت ‌هافمن، در حال حاضر سهم‌ هافمن از بازار داخلی بیش از ۲۰درصد است که پیش‌بینی می‌شود سال آینده این سهم  به بیش از ۳۰درصد برسد. وی با اشاره به اینکه محصولات‌ هافمن  به‌طور منظم به کشورهای افغانستان، عمان و سوریه صادر می‌شوند، می‌گوید: کشورهای آسیای میانه و جنوب ایران نیز مقاصد بعدی در سال ۱۴۰۰ شرکت هستند. وهاب‌زاده در رابطه با صنعت ساختمان و بازار این کسب‌و‌کار می‌گوید: پیش‌بینی ما برای سال ۱۴۰۰ این است که تا ۶ ماه اول، همراه با کل بازار دچار یک رکود باشیم؛ اما برند ‌هافمن با برنامه‌ریزی‌ و سیاست‌گذاری‌های انبساطی سهم خود را در بازار حفظ خواهد کرد.

وی ادامه می‌دهد: این مجموعه سعی دارد سهم بازارخود را افزایش دهد؛ به همین منظور وارد سیاست‌های انبساطی می‌شود؛ در نتیجه تمام تلاش خود را برای فروش خوب، تثبیت قیمت‌ها و همچنین ارائه خدمات بهتر به کار می‌برد.

وهاب‌زاده درباره گستره فروش داخلی با اشاره به اینکه برخی استان‌ها با توجه به داشتن شاخص‌های بالاتر در ساخت‌وساز، مثل پروانه ساخت مسکن و همچنین مصرف مواد UPVC  بیشتر در زمره استان‌های پرتیراژ به لحاظ فروش محصولات قرار می‌گیرند، می‌افزاید: تهران و البرز را نمی‌توان از یکدیگر تفکیک کرد؛ زیرا مراکز تولیدی در استان البرز قرار دارند که مصرف استان تهران و شهرها و مناطق منتهی به استان البرز را تامین می‌کنند؛ به همین دلیل این دو استان همراه با هم در رتبه اول تقاضا قرار دارند. استان‌های خراسان‌رضوی، خوزستان و آذربایجان شرقی نیز دیگر استان‌هایی هستند که بیشترین توزیع پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی در آنها انجام می‌شود.

وی درباره برنامه‌های توسعه‌ای واحد تولید می‌گوید: کارخانه شهرکرد که از اوایل سال خریداری شده بود، آبان ماه به خط تولید اضافه شد. ظرفیت تولیدی که این کارخانه به‌هافمن می‌دهد با توجه به برآوردی که صورت گرفته بالغ بر ۲۵ هزار تن در سال است.

وهاب‌زاده همچنین با اشاره به دستاورد جدید‌ هافمن می‌گوید: در حال سرمایه‌گذاری در شاخه جدیدی به نام «هافمن سرویس» هستیم که سامانه جامعی برای ارائه خدمات فروش، تولید و نصب پنجره به ویژه طرح تعویض پنجره مناطقی که پنجره‌های قدیمی دارند، است. این سامانه در سال ۱۴۰۰ به ظرفیت قابل‌توجهی می‌رسد که حرکت جدیدی در این صنعت به‌شمار می‌رود.

 


تعداد بازدید : 395

ارسال نظر

ارسال