حضور شرکت آکپا ایران در بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان

  • چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 14:47

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه و همزمان با بهره‌برداری از محل جدید برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در اصفهان برگزار شد.
حضور شركت آكپا ايران در بيست و سومين نمايشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی شرکت آکپا ایران، شرکت آکپا ایران به‌منظور ارائه آخرین دستاوردهای این مجموعه با برپایی غرفه در بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان حضور یافت.

لازم به‌ذکر است که این نمایشگاه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

پس از برگزاری این نمایشگاه، مدیریت شرکت آکپا ایران با ارسال پیامی از تمام بازدید کنندگان از غرفه آکپا ایران در بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان تشکر و قدردانی کرد. وی در این پیام اظهار داشت: همواره این تجدید دیدارها برای ما، تمدید دوستی‌ها و همراهی‌هایی می‌باشد که با تمام وجود به آن افتخار می‌کنیم. وی افزود: مفتخریم با نگاه ارزشمند و پیشنهادات مفیدتان ما را در مسیر پیشرفت یاری می‌فرمائید. امید است که دستاوردهای این نمایشگاه برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

طی بازدیدی که از این نمایشگاه داشتیم، با شرکت‌هایی مواجه شدیم که در محصولات خود از پروفیل آکپا استفاده می‌کنند. در ادامه گزارشی تصویری از حضور این شرکت ها و به‌خصوص شرکت آکپا ایران مشاهده می‌کنید:


تعداد بازدید : 559

ارسال نظر

ارسال