خانه ی متحرک رویایی

  • چهارشنبه 10 خرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: با این خانه به دور دنیا سفر کنید
خانه ی متحرک رویایی

باشگاه در و پنجره و نما: تا به حال رویای داشتن خانه ای متحرک را داشته اید که بتواند حتی درسخت ترین محیط های طبیعی مقاومت کند؟ اگرچنین است باید بدانید استارتاپ اوکراینی «PassivDom» محصولی فوق العاده برای شما درنظرگرفته است. آن ها اخیرا اولین خانه مستقل دنیا را با استفاده ازچاپ سه بعدی ساخته اند.

این خانه خلاقانه که مدول وان نام دارد 100 درصد انرژی مورد نیازش را تامین می کند و از هرگونه سوخت، لوله کشی وخطوط برق بی نیاز است. بنابراین می تواند خود را با نیازهای محیط اطرافش وفق دهد. هم چنین مدول وان مجهز به مبلمان، لوازم خانگی و گجت های مورد نیازبرای کنترل آن ها است و از امکانات آشپرخانه، حمام، سیستم های سرمایش و گرمایش، تهویه هوای هوشمند با کنترل سطح اکسیژن بهره مند است و تمام این ها با اثرانگشت شما روی گوشی هوشمندتان مدیریت می شوند.

برق لازم این خانه ازطریق پنل های خورشیدی تامین می شود. همچنین سیستم تولید و تصفیه آب مستقل دارد و ازیک سیستم نظارت تصویری وهشدار برای اطمینان ازایمنی خانه بهره مند است . خانه کاملا پایدار و به کمک مصالح بادوامی که درآن به کار رفته است ، گارانتی 40 ساله دارد. این خانه از فیبرکربن، پشم شیشه، پلی اورتان و رزین با فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده وتمام این مواد به آسانی قابل بازیافت هستند و زنگ زده یا پوسیده نمی شوند و ازآن جا که فونداسیون ندارد به راحتی قابل جابجایی و مونتاژ است .


تعداد بازدید : 1345

ارسال نظر

ارسال