دستاوردی دیگر از شرکت آلمانی Roto

  • شنبه 15 آذر 1399 ساعت 13:9

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: لولاهای جدید شرکت Roto قادرند بار پنجره‌هایی با وزن 80 کیلوگرم را نیز تحمل کنند درحالی‌که پنجره از رگلاژ خارج نمی‌شود.
دستاوردي ديگر از شركت آلماني Roto

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، شرکت آلمانی روتو (Roto)، تولیدکنندة قطعات و یراق‌آلات مورد استفاده در صنعت درب و پنجره، اعلام نموده که در واحد خود در انگلستان، لولاهای سری AL300 را عرضه کرده است که این لولا‌ها در پنجره‌های آلومینیومی به‌کار می‌روند. لولاهای جدید این شرکت حتی قادرند بار پنجره‌هایی با وزن 80 کیلوگرم را نیز تحمل کنند درحالی‌که پنجره از رگلاژ خارج نمی‌شود.

علت عرضة لولاهایی با این کیفیت توسط روتو آنست که تولیدکنندگان پروفیل پنجره در بخش جنوبی اروپا و جنوب آمریکا عنوان کرده‌اند که پروفیل آنها به‌علت رگلاژنشدن پنجره برگشت خورده است. علت اصلی این مسأله آنست که به مرور زمان ارسی پنجره جابجا شده و برروی قاب ثابت پنجره به‌درستی قرار نمی‌گیرد و درواقع از رگلاژ خارج می‌شود. این معضل عموماً به استفاده از یراق‌آلات نامناسب باز می‌گردد. شکل مناسب لولا به‌همراه وزن‌پذیری آن موجب می‌شود تا پنجره از رگلاژ خارج نشود. با توجه به اینکه عدم رگلاژ پنجره بیشتر در پنجره‌های بزرگ با وزن بالا رخ می‌دهد، چالش تولیدکنندگان یراق‌آلات، تولید محصولی است که بتواند وزن بالا را تحمل کرده و طی مدت زمان طولانی از رگلاژ خارج نشود.

یکی از بزرگترین بازارهای این محصول، کشور آرژانتین خواهد بود. استفاده از پنجره‌های تیلت‌ اند ترن (Tilet &Turn) (یا پنجره‌های لولایی دوحالته) با ابعاد بزرگ در آرژانتین بسیار متداول است اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که درب و پنجره‌سازان آرژانتینی با آن مواجه هستند، عدم رگلاژ میان ارسی پنجره و قاب است.

استفاده از لولاهای جدید شرکت روتو کمک بزرگی به حل این مشکل خواهد کرد و امکان بهره‌برداری از پنجره‌‌های بزرگ را فراهم خواهد ساخت.


تعداد بازدید : 324

ارسال نظر

ارسال