نیما کیوانی تنها داور ایرانی جایزه بین‌المللی «لوپ دیزاین»

  • دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 12:44

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نیما کیوانی داور جایزه بین‌المللی «لوپ دیزاین» شد که در شهر «پورتو» کشور پرتغال برگزار می‌شود.
نیما کیوانی تنها داور ایرانی جایزه بین‌المللی «لوپ دیزاین»

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از  معماری و نما، نیما کیوانی ، جایزه «لوپ دیزاین» از معتبرترین و پیشروترین جوایز بین‌المللی در زمینه معماری، طراحی داخلی، طراحی منظر، طراحی چشم‌انداز، طراحی محصول و عکاسی معماری است.

کیوانی پیش از این هم سابقه عضویت در هیئت داوران مسابقات بین‌المللی معماری را در کارنامه خود داشته است. امسال وی تنها ایرانی است که به‌عنوان داور به بررسی آثار ارائه شده به جایزه جهانی «لوپ دیزاین» می‌پردازد.

امسال بجز نیما کیوانی، معماران برجسته‌ای چون مانوئل آیرس ماتئوس و ماساکی اوئموری هم به داوری این رویداد جهانی می‌نشینند که سپتامبر ۲۰۲۱ همزمان با مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

استودیو معماری نیما کیوانی

همچنین استودیو معماری کیوانی عنوان بهترین دفتر معماری مسکونی سال را از سوی مجله معتبر خبری-تحلیلی معماری و سرمایه‌گذاری Business Tabloid انگلستان به خود اختصاص دهد.

شرکت‌های دیگری چون « اتکینز انگلستان» که برج‌العرب را طراحی کرده یا «آر ام جی ام» که طراح مجلس اسکاتلند و «دروازه پایتخت» در شهر ابوظبی بوده از دیگر برگزیدگان این مجله معماری هستند.

«پردیس خانه، دلبرخانه، ارسی خانه، کبوترخانه و کاشی‌خانه» پروژه های مسکونی هستند که تاکنون نیما کیوانی به همراه برادرش طرحی کرده و جوایز معتبر بین‌المللی را به خود اختصاص داده است.

 

 


تعداد بازدید : 530

ارسال نظر

ارسال