" در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری "

هافمن؛ برترین ملی در کیفیت

  • چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 16:0

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: به‌عنوان یک اصل پذیرفته شده "کیفیت فراگیر محصول" زمینه‌ساز جلب رضایت مشتریان و عامل پایه در حصول رضایت ذینفعان یک سازمان برای رقابت‌پذیری و دستیابی به موفقیت پایدار و اساساً در زمره مسائل زیربنایی کشوراست. بنابراین در دنیای رقابتی امروز باید خود را با سازوکارهای رقابت‌پذیری در حال و آینده تجهیز نماییم و اصول نوین مدیریت و قواعد حضور در بازارهای جهانی را بیاموزیم و به اجرا درآوریم. مهمترین این اصول رعایت کیفیت در تمامی ابعاد آن اجرا و استقرار ابزارها و سیستمهای مدیریت کیفیت الگوبرداری و استفاده از روشهای سنجش و اندازه گیری معیارهای موفقیت است.
هافمن؛ برترین ملی در کیفیت

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی هافمن:

پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری با رویکرد رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری در ۴ اسفند ماه سال ۹۸ در محل  همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزارگردید، این همایش با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک ازجمله شرکت‌های نفتی همچون پتروشیمی مارون و شرکت ایرانول و همچنین برندهایی چون یک و یک، پاکسان و شرکت‌های بانکی و دولتی همچون سداد بانک ملی و با حضور چهره‌های شاخص کشوری و صنعت همچون جناب آقای حکیم عطار، مؤسس انجمن حامیان استاندارد و رییس شورای سیاستگذاری همایش ملی کیفیت؛ جناب آقای حمیدرضا فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس دهم؛ جناب آقای احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت و دیگر چهره‌های ملی؛ تندیس زرین کیفیت براساس ارزیابی‌هایی که با حضور کارشناسان و ممیزان دبیرخانه پنجمین همایش ملی کیفیت در شرکت هافمن و واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه داشتند و در راستای استمرار و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان این شرکت با بالاترین امتیاز نسبت به منتخبینی همچون پتروشیمی مارون، نفت ایرانول، کیش ایر و ….. با توجه به اخذ بالاترین امتیاز اولین برندی بود که لوح زرین به مدیرعامل محترم آن جناب آقای دکتر حمیدیه اهدا گردید .

گفتنی است؛ در راستای مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، از جناب آقای مهندس الماسی - مدیر کنترل کیفی هافمن نیز بعنوان مدیر کنترل کیفی نمونه ملی تجلیل به عمل آمد .

برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاه‌های اقتصادی در حاشیه همایش از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

هافمن؛ نه در شعار بلکه در عمل اهل فن هست.


تعداد بازدید : 838

ارسال نظر

ارسال